een jaar of 2 geleden heb ik als 16 jarige men eerste auto aangeschaft: een matra bagheera 2
ik was toen net begonnen in de richting autotechnieken en was nog een groentje op dat vlak

die matra heb ik verkocht omdat ik er geen papieren bij had en ik een mooie opel rekord coup? op het oog had.
dus daarmee was die matra buiten, maar ik ben dat altijd een speciale auto blijven vinden....
na de rekord heb ik een ford scorpio 2.4i v6 gekocht, maar dat verbruik was enorm :p
deze is dan verkocht en nu rijd ik al een tijdje met een audi 80 1.6D een degelijke, zuinige auto :p
nu ben ik bijna 19 en heb ik binnen een week (na de examens en GP verdediging) hopelijk mijn diploma autotechniek, dan ga ik nog 3 jaar verderstuderen voor bachelor autotechnologie...
tot zover mijn levensverhaal

enkele jaren geleden kocht men vader een motorfiets, een oldtimer. hij zag er mooi uit, we gaven maar 300 euro voor de moto.
maar na een tijd zijn er echt kosten aan beginnen komen: startmotor kapot, en drukveren in de cilinder uitgesleten. dus olieverbruik tot en met en die motor rijd geen 100 meer. daarmee stond hij al een tijdje stil in de schuur...
tot ik plots op 2dehands.be een matra te koop zag staan voor 650 euro. ik informeerde of die persoon zin had in een ruil met onze motorfiets. en het interesseerde hem wel.
men vader zag het ook zitten, daar we hem eigenlijk voor niets krijgen h? die matra, die motor staat daar toch maar in de weg in de schuur, niemand kijkt daar nog naar...
en die persoon is dan gisteren komen kijken naar de motor.en de deal is rond.
zaterdag gaan we met een aanhangwagen achter de matra. ik vermoed wel dat de wagen in slechte staat is
maar da schrikt me niet af
tis nu gewoon een wagen als hobby om een beetje in onze vrije tijd samen met men vader aan te werken.