Ik heb mijn Opel Gt na 19 jaar bezit te koop staan op kapaza.Ik had er ook eens bijgezet te ruilen. Je kunt je niet voorstellen wat een reacties ik daar op gekregen heb.Er waren zelfs opkopers bij die me een lijst doorstuurden van 30 a 40 voertuigen,kies er maar ??n uit stond erbij.Ja veel oud ijzer heb ik toen gezien.Ook verschillende Amerikaansewagens hebben zich aangeboden met motoren van 6.6.Ik zag me al aan de benzinepomp staan met een rekening die niet te betalen was.Een verbruik van 30 liter op 100km is voor zo een wagens geen moeite.Maar dat is niet aan mij besteed .Het moet een aangename hobby blijven en betaalbaar.Moest zich de gelegenheid voordoen om een goede M530 of een2.2S te ruilen voor mijn GT zou ik het zeker overwegen. Maar jij weet ook wat verschrikkelijke manieren ze soms toepassen om een wagen terug rijvaardig te maken.Dan koop je een kat in een zak.Natuurlijk geduld moet je hebben en h??l veel geluk bij het aankopen van een droomwagen. Het mag geen nachtmerrie worden. Alles hangt natuurlijk samen met de prijs die je betaald (meestal toch) Voor een goed exemplaar tegen te komen moet je geluk en nog eens geluk hebben.Inderdaad je moet niet mooi zijn om geluk te hebben.
Groetjes Godfried.