Even voorstellen: MINZE
-
- GODFRIED
Dag Minze,
Van harte welkom bij MatraMania. Als er problemen zijn en je hebt raad nodig dan ben je hier op de juiste plaats, er is een massa kennis en ervaring onder de forumgebruikers, dus niet twijfelen als je iets moet weten.
Veel plezier met de rancho.
PS; Als clublid ( voor 25?) heb je toegang tot de clubstock en kun je onderdelen bestellen. Wie weet!!
Groetjes
Van harte welkom bij MatraMania. Als er problemen zijn en je hebt raad nodig dan ben je hier op de juiste plaats, er is een massa kennis en ervaring onder de forumgebruikers, dus niet twijfelen als je iets moet weten.
Veel plezier met de rancho.
PS; Als clublid ( voor 25?) heb je toegang tot de clubstock en kun je onderdelen bestellen. Wie weet!!
Groetjes
Matra Bagheera S - 1977
-
Hoi Minze, welkom!
Jammer dat het geen Bagheera is
Blijft gaaf meer en meer deelnemers en Matra-liefhebbers op dit forum te zien.
Ik exploiteer oa de golfbaan bij jou om de hoek, De Hildenberg in Appelscha, daar staat ook een van mijn Matra?s (moet nog veel aan gebeuren, vorige week gekocht) opgeslagen. We houden daar, volgens mij medio september, een heel drukke oldtimerdag. Wellicht goed plan om een matra treffen dan ook te organiseren.....
Ken je de golfbaan en het evenement daar bij toeval?
Jammer dat het geen Bagheera is

Ik exploiteer oa de golfbaan bij jou om de hoek, De Hildenberg in Appelscha, daar staat ook een van mijn Matra?s (moet nog veel aan gebeuren, vorige week gekocht) opgeslagen. We houden daar, volgens mij medio september, een heel drukke oldtimerdag. Wellicht goed plan om een matra treffen dan ook te organiseren.....
Ken je de golfbaan en het evenement daar bij toeval?
-
Dag Minze,
een Rancho? Leuk!!!! Als kind droomde ik er al van, maar het is toch een Murena geworden...
Hopelijk heb je een "graduaat-lassen" om de wagen tegen de tand des tijds te kunnen behoeden!
In ieder geval heel veel (vooral rij-) plezier!

een Rancho? Leuk!!!! Als kind droomde ik er al van, maar het is toch een Murena geworden...
Hopelijk heb je een "graduaat-lassen" om de wagen tegen de tand des tijds te kunnen behoeden!

In ieder geval heel veel (vooral rij-) plezier!

Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
-
Hallo Minze en welkom op het forum,
Een Rancho? Dat is een goede keuze!
Ikzelf heb met een Rancho X probleemloos gereden van 1980 tot einde 1994 en voor mij was het een droom van een wagen.
Als uw Rancho eenmaal weer helemaal op punt staat en je onderhoudt hem regelmatig dan ben je voor jaren zoet...
Succes ermee!
Groetjes.
Andr
Een Rancho? Dat is een goede keuze!
Ikzelf heb met een Rancho X probleemloos gereden van 1980 tot einde 1994 en voor mij was het een droom van een wagen.
Als uw Rancho eenmaal weer helemaal op punt staat en je onderhoudt hem regelmatig dan ben je voor jaren zoet...
Succes ermee!
Groetjes.
Andr
-
Welkom Minze,
Alweer een Rancho erbij.
Het wordt hier nog druk met al die Rancho's, straks krijgen we nog de overhand op de Bagheera's.
Is het een gezonde Rancho of net zoals de mijne een restauratie-object?
Alweer een Rancho erbij.
Het wordt hier nog druk met al die Rancho's, straks krijgen we nog de overhand op de Bagheera's.

Is het een gezonde Rancho of net zoals de mijne een restauratie-object?
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
-
Yeah baby, yeah !!!!!!!!!!
Nog een Rancho erbij.
Welkom.
Ik kijk uit naar de foto's van jouw Rancho.
Nog een Rancho erbij.

Welkom.
Ik kijk uit naar de foto's van jouw Rancho.

http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
-
- matrafan
Nu al te koop of is dit een andere:
Hallo,
Voor de liefhebber te koop
een Matra Simca Rancho van 7 dec 1979
In (voor een Racho) zeer goede staat. Geen gaten en roest. Slechts een paar oppervlakkige lakprobleemjes die nu nog goed zijn te herstellen.
Spatborden, wielkasten, bodem en dorpels 100% in orde!
Motor ook goed lopend.
Voor meer info minzekramer@home.nl
In (voor een Racho) zeer goede staat. Geen gaten en roest. Slechts een paar oppervlakkige lakprobleemjes die nu nog goed zijn te herstellen.
Spatborden, wielkasten, bodem en dorpels 100% in orde!
Motor ook goed lopend.
Voor meer info minzekramer@home.nl
Toevallig een donkergroene, ook in het noorden van Nederland?minze wrote:
Tsja, ......... er is een betere te koopmaar eerst een plekje voor deze vinden. En als het betekend dat er geen koper is dan blijft ie gewoon in Oosterwolde
Rustig aan....
-