Dus bij deze alsnog:
Mijn werkelijke naam is Patrick Boer, ben 41 jaren jong, getrouwd met een zeer begripvolle vrouw en heb 2 kinderen in de leeftijd van 14 en 16.
Ik ben werkzaam op een tuincentrum.
Mijn grootste hobby is m'n Suzuki SJ413 LWB.
Deze auto bezit ik inmiddels al 17 jaar en is door mij geheel verbouwd voor de 4x4-terreinsport.

Aangezien de zuuk niet gespaard wordt tijdens evenementen sneuvelt er nog wel eens een steekas of versnellingsbak

Maar goed, de meeste onderdelen zijn voor een appel en ei weer beschikbaar zodat de 4x4 sport voor mij betaalbaar blijft.
Vanuit de terreinsport heb ik m'n bijnaam Muddy Bandit dan ook gekregen.
Aangezien onze dagelijkse auto, een suzuki swift uit '91, te klein (en te slecht) begint te worden heb ik besloten een oude jongensdroom van mij te gaan realiseren.
Dit was dus de Matra Rancho.
Na een zeer lange speurtocht en vele Rancho's bekeken te hebben (ik wilde een rijdende Rancho met niet al te veel werk) ben ik uiteindelijk gevallen voor een Talbot Matra Rancho Grand Raid.

De hoop om een goede Rancho te vinden zonder werk had ik inmiddels al opgegeven.
De Grand Raid heb ik via marktplaats gevonden, dus snel een afspraak gemaakt om hem van dichtbij te bekijken en proberen.
Na 10 minuten bekijken al de nodige mankementen gevonden, en tijdens de proefrit bleek de uitlaat en een wiellager ook slechts symbolisch aanwezig...
De vraagprijs van 4250,= zakte dus ook al zeer snel met meer dan 1000,=.
Maar goed, de Grand Raid was nog geheel compleet en origineel, de motor reeds gereviseerd, en tevens zat er bij de koop een grote berg aan goede en nieuwe onderdelen inbegrepen.

Dus zodoende ben ik vanaf 23 september 2007 de gelukkige eigenaar van een zeldzame en fabrieksoriginele Grand Raid. (en een project waarmee ik weer een jaartje zoet ben om hem perfect te krijgen)
Gelukkig staan m'n vrouw en kinderen ook volledig achter mijn hobby's en steunen ze me waar nodig.