NIEUWJAARSMEETING 2008 bij Cornelis thuis! Te Halle-Zoersel.
- Paul
NIEUWJAARSMEETING 2008 bij Cornelis thuis! Te Halle-Zoersel.
Wie doet een voorstel?
Last edited by Paul on Mon Dec 31, 2007 8:59 am, edited 2 times in total.
-
heb ik reeds gedaan
Dag Paul,
Ik had al een voorstel gedaan, moet alleen even weten wat er van ons wordt verwacht? en hoeveel mensen komen er normaal, in verband met de ruimte?
Prettige feestdagen
Cornelis Elisabeth en Daisy
Ik had al een voorstel gedaan, moet alleen even weten wat er van ons wordt verwacht? en hoeveel mensen komen er normaal, in verband met de ruimte?
Prettige feestdagen
Cornelis Elisabeth en Daisy
-
nieuwjaar
Posted: Mon Dec 10, 2007 9:55 pm Post subject: nieuwjaar
--------------------------------------------------------------------------------
dag Paul, wat dacht ge van de nieuwjaarsmeeting, dat is toch een goed begin van 2008?
sorry voor frank, volgende maal he
Cornelis
--------------------------------------------------------------------------------
dag Paul, wat dacht ge van de nieuwjaarsmeeting, dat is toch een goed begin van 2008?
sorry voor frank, volgende maal he
Cornelis
-
datum
weet iemand al een datum voor de nieuwjaarsmeeting?
cornelis
cornelis
-
-
keuze
Ik heb er geen probleem mee, maar weet niet of jullie het bij mij geschikt vinden,
Verder heb ik geen antwoordt gehad op de vraag hoeveel mensen er ongeveer gaan komen en wat er verwacht wordt van ons?
Tot 2008 voor zichtig over de drempel graag
Cornelis
Verder heb ik geen antwoordt gehad op de vraag hoeveel mensen er ongeveer gaan komen en wat er verwacht wordt van ons?
Tot 2008 voor zichtig over de drempel graag
Cornelis
- Marcel
Hallo Matra bestuur,
Geef Cornelis nu toch eens een antwoord op zijn vragen,ik weet uit ervaring als men iets wil organiseren dat men dit goed wil doen ,en denk niet dat je daar moet aan twijfelen dat Cornelis dit niet goed gaat doen.Maar dan word er wel van het bestuur verwacht enige vragen te bentwoorden zodat de organisator weet wat hij moet doen.,moet dit altijd zolang duren vooraleer er een beslissing genomen is van waar en wanneer.En dan te weten dat je al een aanbod hebt gekregen.Stel nu deze persoon niet teleur door dit aanbod af te slaan en maak er eens werk van .

Geef Cornelis nu toch eens een antwoord op zijn vragen,ik weet uit ervaring als men iets wil organiseren dat men dit goed wil doen ,en denk niet dat je daar moet aan twijfelen dat Cornelis dit niet goed gaat doen.Maar dan word er wel van het bestuur verwacht enige vragen te bentwoorden zodat de organisator weet wat hij moet doen.,moet dit altijd zolang duren vooraleer er een beslissing genomen is van waar en wanneer.En dan te weten dat je al een aanbod hebt gekregen.Stel nu deze persoon niet teleur door dit aanbod af te slaan en maak er eens werk van .

-
-
Hallo Marcel,
Je hebt volkomen gelijk, de vraag van Cor is reeds geruime tijd gesteld.
Voor mij is dit zeker goed en het zal voor diegene die komen weer een leerrijke dag worden.
Ik denk ook verder dat dit in orde zal zijn en het is volgens mij leuker dan in een zaak waar we toch volgens mij met onze uitwisseling van onderdelen en zo een storende factor zijn voor de andere klanten in deze zaak.
Nu wil ik hier nog wel even meegeven dat niet iedereen dit initiatief kan nemen, want het vraagt wel veel ruimte om zoiets te organiseren.
De enige storende factor die ik mij kan bedenken is dat er een aantal leden een nog grotere afstand zullen moeten afleggen.
Dus aan de andere bestuursleden wat is hier uw gedacht over?
Mvg,
Jean
Je hebt volkomen gelijk, de vraag van Cor is reeds geruime tijd gesteld.
Voor mij is dit zeker goed en het zal voor diegene die komen weer een leerrijke dag worden.
Ik denk ook verder dat dit in orde zal zijn en het is volgens mij leuker dan in een zaak waar we toch volgens mij met onze uitwisseling van onderdelen en zo een storende factor zijn voor de andere klanten in deze zaak.
Nu wil ik hier nog wel even meegeven dat niet iedereen dit initiatief kan nemen, want het vraagt wel veel ruimte om zoiets te organiseren.
De enige storende factor die ik mij kan bedenken is dat er een aantal leden een nog grotere afstand zullen moeten afleggen.
Dus aan de andere bestuursleden wat is hier uw gedacht over?
Mvg,
Jean
-
-
Volledige gegevens zie http://www.matramania.be/activiteiten.html
-
jammer
Je zal er wel een goede reden voor hebben, geen probleem volgend jaar is er weer een receptie, en tussendoor gaan we ook nog wat doen heb ik begrepen
kun je de Bagheera niet alleen sturen?
Groeten Cornelis
kun je de Bagheera niet alleen sturen?

Groeten Cornelis
- GODFRIED
Jullie zullen het wel begrijpen, ik was liever met mijn vrouw bij jullie geweest. Wat ga ik toch allemaal moeten missen! Ik hoop dat er iemand v??l foto's maakt en een verslag, dit zal de pijn dan wel wat verzachten.
Die bagheera gaat nergens alleen na toe, zij zal me moeten meenemen als ze weg wil?.. Gelukkig maar want ik zie een Matra daar wel voor aan, alleen op stap gaan en het baasje thuis laten. Voor de zekerheid die dag toch maar een wiel eronderuit draaien.
H? Paul,
Ik kan wel tegen een grapje, maar het blijft een slecht begin.
Groetjes
Die bagheera gaat nergens alleen na toe, zij zal me moeten meenemen als ze weg wil?.. Gelukkig maar want ik zie een Matra daar wel voor aan, alleen op stap gaan en het baasje thuis laten. Voor de zekerheid die dag toch maar een wiel eronderuit draaien.

H? Paul,
Ik kan wel tegen een grapje, maar het blijft een slecht begin.

Groetjes

Matra Bagheera S - 1977
-
-
-
Ik ook. 

http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
-
Dag mannen, blijkt dat ik dit weekend naar het buitenland moet,inderdaad Anja heeft een weekendje Antwerpen geregeld,maar ik heb Cor zijn gegevens en als ik kan kom ik zeker nog langs!
Soory Cor maar dit is een geval van overmacht , ik ga in alle geval proberen met de Matra te rijden, da's toch iets van het juiste gevoel!!
groeten Frank
Soory Cor maar dit is een geval van overmacht , ik ga in alle geval proberen met de Matra te rijden, da's toch iets van het juiste gevoel!!
groeten Frank