Gasveren achterklep gezocht. @ Alternatief gevonden @
-
K1 is een oog met een diameter van 8,1 mm
K1 is in metaal en is in feite niet gepast voor montage op de gasveeer waar de positieve spaning op komt.
D5 is een stuk kunstof met daarin een kogel met daaraan M8. De kogel op de achterruit is er ??n met M8.
Deze gegevens komen uit de katalogus van Stabilus blz 30 die ik in de loop van de week gedownload heb.
K1 is in metaal en is in feite niet gepast voor montage op de gasveeer waar de positieve spaning op komt.
D5 is een stuk kunstof met daarin een kogel met daaraan M8. De kogel op de achterruit is er ??n met M8.
Deze gegevens komen uit de katalogus van Stabilus blz 30 die ik in de loop van de week gedownload heb.
- Paul
http://www.onkenhout.nl/documentatie/co ... sveren.pdf
Op pag.30 staat in de lijst artikelnummer 697737 vermeld, je kan blijkbaar zelf kiezen welke koppen je wilt. Zo was het mij niet verteld, waardoor ik de gemonteerde "koppelingen" heb afgeschroefd en de originele die nog goed waren opgeschroefd.
Benny, kan je even juist aangeven wat je wenst?
Op pag.30 staat in de lijst artikelnummer 697737 vermeld, je kan blijkbaar zelf kiezen welke koppen je wilt. Zo was het mij niet verteld, waardoor ik de gemonteerde "koppelingen" heb afgeschroefd en de originele die nog goed waren opgeschroefd.
Benny, kan je even juist aangeven wat je wenst?
- Attachments
-
- gasveren 30.pdf
- (50.85 KiB) Downloaded 268 times
Last edited by Paul on Sun Sep 16, 2007 7:51 am, edited 1 time in total.
-
- Paul
Benny, de bestelling is doorgegeven, met de door U gevraagde ogen (metaal). Hoe zit dat met de achterruitontdooiing?
Je dient echter wel 6 weken geduld te oefenen, dit was bij mijn bestelling ook niet anders en de prijs is sindsdien ongeveer dezelfde gebleven.
Zijn er nog eventueel mensen die interesse hebben, of een variant wensen? (zie folder)
Clubstock?
Je dient echter wel 6 weken geduld te oefenen, dit was bij mijn bestelling ook niet anders en de prijs is sindsdien ongeveer dezelfde gebleven.
Zijn er nog eventueel mensen die interesse hebben, of een variant wensen? (zie folder)
Clubstock?
-
- Paul
We hebben ze, blijkbaar lagen ze al een tijdje voorradig.
Het moet fout gelopen zijn bij de telefonische verwittiging.
Maar ja, ze zijn er dus, de ogen daar heb ik mijn twijfels over.
Ikzelf heb deze er af gehaald en de originele geplaatst, zonder enig probleem.
Ik heb deze 41,67? betaald voor de 2 stuks.
Het moet fout gelopen zijn bij de telefonische verwittiging.
Maar ja, ze zijn er dus, de ogen daar heb ik mijn twijfels over.
Ikzelf heb deze er af gehaald en de originele geplaatst, zonder enig probleem.
Ik heb deze 41,67? betaald voor de 2 stuks.
-
Hoi, ik heb ze gisteren geplaatst. Ze werken perfect. Er is zelfs een demping op het einde van de slag. Ik heb zopas ondervonden dat de achterruitverwarming niet werkt. Ik zal eens uitzoeken waar de kink in de kabel zit. De meegeleverde uiteinden heb ik niet gebruikt, op ??n na. Die gebruik ik aan het einde met de massaverbinding. De originele van Matra zijn er gemakkelijk op gegaan. Ik denk indien dat de gevraagde uiteinden zouden meegeleverd geweest zijn, ik enkel aan de kant van de + de zuiger zou moeten aangepast hebben.
-
Ik heb extra elektrische leidigen moeten bijleggen van de ruitaansluiting naar de voet van de zuigers. Einde slag had ik geleiding maar ??nmaal een klein beetje naar beneden was er geen geleiding meer. Elegant is anders, maar voorlopig is het de enige oplosong.
Indien de ruit verder open moet, kan je een cilindrische moer en een stuk draadstang erbij zetten.
Indien de ruit verder open moet, kan je een cilindrische moer en een stuk draadstang erbij zetten.