Ik kom zondag ook eens naar Marcel,kan ik gelijk eens kennis maken met de andere bendeleden(uitspraak Godfried )Ben echt beniewd bij Marcel.
Alain wil je gelijk het onderdelenboek meenemen?
Mvgrt Ronny
Jongens ik ga komen,ik woon nog dichter dan de Cor denk ik,ik zou met de fiets komen maar dat is tegen mijne natuur.Wel een probleem ik moet ook nog voor het goede doel gaan werken en kan dus maximum tot de middag blijven,ik wist in de week dat ik iets moest doen maar was vergeten wat;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;verdomme twee belangrijke dates op een dag miljaardedju,en ik wil och even mijne neus laten zien
Ik breng wel mijn stoomstrijkijzer mee, kan ik gelijk "alle" plooien glad strijken.
Een stoel kan ik ook nog meebrengen.
Een vrouw voor bij Godfried op de schoot!
Moet er ook nog een bakske bier bij?
Euh...., softballen , zou ik nog vergeten, om met te gooien, zodat de stoelen heel blijven.
ik breng een goed produktje mee wat van pas komt bij een Matra, voor elke aanwezige
kan alleen niet op het forum zetten wat..., doe de uitleg waarom daar wel
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
bon, k'heb m'n agenda hier wat door mekaar geschud, ik kom in de voormiddag eens langs, kwestie van op al die namen eens een gezicht te kunnen plakken, om 13 uur zou ik wel terug thuis moeten zijn, gelieve mij dus omstreeks 12.15 uit de ateliers van Marcel te jagen...