verzekering
-
- Posts: 186
- Joined: Mon Feb 21, 2005 10:19 pm
verzekering
Hallo iedereen,
eindelijk kan ik de murena na 25 jaar terug op de baan zetten,liefst doe ik dit niet als oldtimer omdat ik dan wel beperkt ben in het rijden bv buitenland.Heeft er iemand een tip ivm de verzekering?Mijn axa verzekerings man wil mijn351 euro laten betalen ,en als ik minder dan 5000km per jaar doe 292 euro,een vriend van mij beweerd een polis te hebben van Nateus en betaald 192 euro voor een Peugeot 504 cabrio 3;0liter 6 cilinder;hoe zit het eigenlijk met de Classic car Insurance? Alain heb jij tips?Voor mijn MGB betaal ik 132 euro oldtimer per jaar,graag jullie suggesties
Groeten uit Tielen
Frank
eindelijk kan ik de murena na 25 jaar terug op de baan zetten,liefst doe ik dit niet als oldtimer omdat ik dan wel beperkt ben in het rijden bv buitenland.Heeft er iemand een tip ivm de verzekering?Mijn axa verzekerings man wil mijn351 euro laten betalen ,en als ik minder dan 5000km per jaar doe 292 euro,een vriend van mij beweerd een polis te hebben van Nateus en betaald 192 euro voor een Peugeot 504 cabrio 3;0liter 6 cilinder;hoe zit het eigenlijk met de Classic car Insurance? Alain heb jij tips?Voor mijn MGB betaal ik 132 euro oldtimer per jaar,graag jullie suggesties
Groeten uit Tielen
Frank
-
- Posts: 554
- Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
- Location: Heule
Zeuneke
Aansluiten bij een club die aangesloten is bij de BFOV,daar kan dan een goedkope verzekering genomen worden,als u ook een ander priv? voetuig bezit.
http://www.bfov.be/
Aansluiten bij een club die aangesloten is bij de BFOV,daar kan dan een goedkope verzekering genomen worden,als u ook een ander priv? voetuig bezit.
http://www.bfov.be/
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
-
- Posts: 4171
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
Voorlopig zijn we niet aangesloten vermits ik altijd gewenst heb dat Matramania volledig onafhankelijk was. Voor de verzekering hoef ik het niet te doen wat deze is overal even goedkoop te verkrijgen dan bij de BFOV. Koppelverkoop is namelijk verboden in Belgi?. 1 verschil in de polis is de clausule ivm pechassistentie in het buitenland. Reeds diverse malen heeft men me proberen te overtuigen om aan te sluiten bij de BFOV maar ik zie geen groot voordeel voor de leden. Ben ik blind of gewoon een steenezel ik hoor het graag van jullie.
ps Mits wat juiste argumentatie kan ik namelijk heel meegaand zijn
Een voordelige oplossing vinden jullie bij
http://www.oldtimersweb.be/erard/oldtim ... ringen.pdf
ps Mits wat juiste argumentatie kan ik namelijk heel meegaand zijn


Een voordelige oplossing vinden jullie bij
http://www.oldtimersweb.be/erard/oldtim ... ringen.pdf
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
ik betaal slechts 50% van de premie omdat het onze 3? wagen is en we slechts met 2 bestuurders zijn, daar heb ik al achter gehoord
mijn C15 was ook zo verzekerd, was 150? ongeveer voor een 1.4 personenwagen en dit zonder enige beperking in bestuurder of km's
ja die jaarlijkse keuring, ik wil toch met iets dat in orde is rijden dus dat is geen probleem
mijn C15 was ook zo verzekerd, was 150? ongeveer voor een 1.4 personenwagen en dit zonder enige beperking in bestuurder of km's
ja die jaarlijkse keuring, ik wil toch met iets dat in orde is rijden dus dat is geen probleem
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 148
- Joined: Tue Apr 19, 2005 2:11 pm
- Location: Hechtel
Hoi Makkers,
ik betaal (jaarlijks) 119euro voor de oldtimerverzekering bij P&V.
Op zich lijkt me dit zeker niet te duur, vooral omdat het beestje niet erg veel km per jaar onder de wielen zal krijgen.
PS dit is m'n enigste verzekerde wagen (wegens firmawagen).
Groetjes,
Dieter
ik betaal (jaarlijks) 119euro voor de oldtimerverzekering bij P&V.
Op zich lijkt me dit zeker niet te duur, vooral omdat het beestje niet erg veel km per jaar onder de wielen zal krijgen.
PS dit is m'n enigste verzekerde wagen (wegens firmawagen).
Groetjes,
Dieter
Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Waarschijnlijk heb je veel beperkingen! Mag je alleen rijden om naar een bijeenkomst, meeting te gaan, mag je buiten een straal van 30 km,mag je in het buitenland rijden en heb je pech bijstand? Voor de zekerheid lees de polis toch maar eens. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een andere verzekering beterkoop zou zijn dan Het BFOV. Bij het BFOV zijn ongeveer 90% van de Belgische oldtimers verzekerd. Niet dat ik iets tegen je verzekering heb als je maar goed verzekerd bent! 

Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 148
- Joined: Tue Apr 19, 2005 2:11 pm
- Location: Hechtel
Hoi Godfried,
bedankt voor je reactie.
Je stelling klopt idd.
Rijden binnen straal van 25km en naar "manifestaties" (volgens de actuele wetgeving moet er zelfs g??n verband te zijn tussen de manifestatie en een oldtimer, zie www.wegcode.be onder topic oldtimer).
Over "manifestatie" is de rechtspraak hierover zeer formeel en is het begrip voor zeer ruime interpretatie vatbaar.
Zelf heb ik bewust gekozen voor deze "formule".
M'n firmawagen is officieel geregeld zoals alle goede Belgen dat doen (niet dus). Buiten verschillende voordelen, is er ook een behoorlijk nadeel aan. Mocht ik ooit van werkgever veranderen, kan ik m'n schadevrije jaren niet bewijzen.
Dit is dus wel opgelost doordat ik een verzekering voor een voertuig heb ik BM 0 ; in dat geval kan ik dan wel makkelijk bij m'n huidige verzekeraar aankloppen om een BA-verzekering voor een niet-oldtimer, mocht dit ooit het geval zijn.
Ik ga me thans w?l strikt houden aan de wettelijke beperkingen. Ook al zijn er verschillende verzekeringformules die deze wettelijke beperkingen niet naleven (vb buiten een straal van 25km of 's nachts), deze staan niet boven de wet! Gevolg kan dus zijn dat je nr-plaat in beslag genomen wordt! Zwaaien met de uitgebreidde polis van je verzekeraar, daar zal de Politie eens goed mee lachen...!
Bon, ik ga zeker plezier trachten te beleven aan m'n murenaatje, en dat is toch hetgene dat telt, niet?

bedankt voor je reactie.
Je stelling klopt idd.
Rijden binnen straal van 25km en naar "manifestaties" (volgens de actuele wetgeving moet er zelfs g??n verband te zijn tussen de manifestatie en een oldtimer, zie www.wegcode.be onder topic oldtimer).
Over "manifestatie" is de rechtspraak hierover zeer formeel en is het begrip voor zeer ruime interpretatie vatbaar.
Zelf heb ik bewust gekozen voor deze "formule".
M'n firmawagen is officieel geregeld zoals alle goede Belgen dat doen (niet dus). Buiten verschillende voordelen, is er ook een behoorlijk nadeel aan. Mocht ik ooit van werkgever veranderen, kan ik m'n schadevrije jaren niet bewijzen.
Dit is dus wel opgelost doordat ik een verzekering voor een voertuig heb ik BM 0 ; in dat geval kan ik dan wel makkelijk bij m'n huidige verzekeraar aankloppen om een BA-verzekering voor een niet-oldtimer, mocht dit ooit het geval zijn.
Ik ga me thans w?l strikt houden aan de wettelijke beperkingen. Ook al zijn er verschillende verzekeringformules die deze wettelijke beperkingen niet naleven (vb buiten een straal van 25km of 's nachts), deze staan niet boven de wet! Gevolg kan dus zijn dat je nr-plaat in beslag genomen wordt! Zwaaien met de uitgebreidde polis van je verzekeraar, daar zal de Politie eens goed mee lachen...!

Bon, ik ga zeker plezier trachten te beleven aan m'n murenaatje, en dat is toch hetgene dat telt, niet?

Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Dieterwieter,
Je hebt gelijk in wat je schrijft, volgens de wet mag ik ook maar in een straal van 25 km rijden. De verzekering maakt daar geen probleem om en geeft zelfs pechbijstand tot 300 km buiten de lansgrenzen. Zolang als het BFOV bestaat hebben ze ooit ??n man verplicht om zijn auto te laten staan. Waarschijnlijk heeft hij een grote mond opgezet tegen de agenten, ze laten het gewoon toe als je in orde bent met de verzekering.
Je hebt gelijk in wat je schrijft, volgens de wet mag ik ook maar in een straal van 25 km rijden. De verzekering maakt daar geen probleem om en geeft zelfs pechbijstand tot 300 km buiten de lansgrenzen. Zolang als het BFOV bestaat hebben ze ooit ??n man verplicht om zijn auto te laten staan. Waarschijnlijk heeft hij een grote mond opgezet tegen de agenten, ze laten het gewoon toe als je in orde bent met de verzekering.

Matra Bagheera S - 1977
- Marcel
- Posts: 153
- Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm
Ik geef Godfried volkomen gelijk,een verzekering moet je bij BFOV nemen,dit is voor mij althans de goedkoopste.De kans op een ongeval is relatief heel klein.Ik ben ook lid van de VVK Vlaamse Vehikel Klub en dit voor een goedkope verzekering.Ik denk dat de meeste clubs aangesloten zijn bij de BFOV en dit om hun leden een goedkope verzekering te kunnen aanbieden.Maar ja er zijn altijd uitzonderingen op de regel.WAAROM veel betalen als het goedkoop ook kan.
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Wanneer je zonder zorgen wilt rondrijden, zorg dan voor een normale nummerplaat. Je auto wordt jaarlijks gecontroleerd op gebreken, en zo weet je of er onderdelen van je wagen die instaan voor de veiligheid nog goed zijn of niet. Is die ? 50 dat de verzekering meer kost het risico waard? De taks blijft dezelfde.
Als je wilt besparen op alles moet je ook de beperkingen erbij nemen.
Verzekeringen zijn zeer gemakkelijk, tot ze zelf moeten uitbetalen. Dan kunnen ze plots een ander standpunt innemen.
Het is dus gewoon een kwestie van een keuze te maken.
Let wel, de laatste tijd is er veel controle op de O-nummerplaten.
Als je wilt besparen op alles moet je ook de beperkingen erbij nemen.
Verzekeringen zijn zeer gemakkelijk, tot ze zelf moeten uitbetalen. Dan kunnen ze plots een ander standpunt innemen.
Het is dus gewoon een kwestie van een keuze te maken.
Let wel, de laatste tijd is er veel controle op de O-nummerplaten.
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
De theorie,
http://www.bfov.be/nl_0409/verzekering/ ... ingen.html
Enkele feiten, na even te hebben rondgebeld,
Normale verzekeringgever voor voertuigen ouder als 25jaar
Burgerlijke Aansprakelijkheid 100,51?
Lichamelijk ledsel bestuurder 37,90?
Rechtsbijstand 42,00?
Pechverhelping 137,00?
Deze prijzen zijn indicatief en kunnen afwijken volgens verlener!
----------------------------------------------------------------------------------
MARSH, tel 032866411 verleend contracten uitsluitend aan clubverbanden aangesloten bij BFOV, U dient wel te beschikken over een ander voertuig dat dienstig is voor dagelijks gebruik en aldus verzekerd is! Hiervan dient U een afschrift te bezorgen. Dit voertuig hoeft niet bij deze verlener verzekerd te zijn.
Burgerlijke Aansprakelijkheid 107,00? voor voertuigen ouder als 25jaar
Burgerlijke Aansprakelijkheid 67,00? voor voertuigen ouder als 40jaar
Inzittenden 9,00?
Rechtsbijstand 10,00?
Pechverhelping 0,00? / +10km van thuis & tot 300km over de grenzen met Belgi?
Vanaf 3 voertuigen ouder als 25jaar met de beperking dat er maar 1 voertuig gelijktijdig in bedrijf is, is een tarief van 22,00? op het 2? & 3? voertuig mogelijk.
Nu kan het duidelijk zijn waar de verschillen zich mogen bevinden.
Laat uw oordeel maar komen.................................
http://www.bfov.be/nl_0409/verzekering/ ... ingen.html
Enkele feiten, na even te hebben rondgebeld,
Normale verzekeringgever voor voertuigen ouder als 25jaar
Burgerlijke Aansprakelijkheid 100,51?
Lichamelijk ledsel bestuurder 37,90?
Rechtsbijstand 42,00?
Pechverhelping 137,00?
Deze prijzen zijn indicatief en kunnen afwijken volgens verlener!
----------------------------------------------------------------------------------
MARSH, tel 032866411 verleend contracten uitsluitend aan clubverbanden aangesloten bij BFOV, U dient wel te beschikken over een ander voertuig dat dienstig is voor dagelijks gebruik en aldus verzekerd is! Hiervan dient U een afschrift te bezorgen. Dit voertuig hoeft niet bij deze verlener verzekerd te zijn.
Burgerlijke Aansprakelijkheid 107,00? voor voertuigen ouder als 25jaar
Burgerlijke Aansprakelijkheid 67,00? voor voertuigen ouder als 40jaar
Inzittenden 9,00?
Rechtsbijstand 10,00?
Pechverhelping 0,00? / +10km van thuis & tot 300km over de grenzen met Belgi?
Vanaf 3 voertuigen ouder als 25jaar met de beperking dat er maar 1 voertuig gelijktijdig in bedrijf is, is een tarief van 22,00? op het 2? & 3? voertuig mogelijk.
Nu kan het duidelijk zijn waar de verschillen zich mogen bevinden.
Laat uw oordeel maar komen.................................

- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent


Dat je die wagen vertroeteld mag wel de bedoeling zijn al is het met Matra (en ook met andere minder populaire merken) in het verleden al eens anders verlopen. Met als resultaat, schroot. De huidige Matra's zullen het wel beter hebben hoop ik en je zit er trouwens zelf met je eigen leden en leven in als je rondtoert. Dat heeft weinig met verzekeren te maken, en neemt dit in ogenschouw, als de verzekering, misbruik, grove nalatigheid, verwaarlozing, grote gebreken, roekeloosheid, ???en er zullen nog argumenten te versieren zijn????kan aantonen, dan ........................ben je nog niet rond met die verzekering.
Maar om dit gegeven een andere wending te geven, zijn er volgens jullie voldoende argumenten om aan te sluiten bij BFOV of niet?
Dat is mijn bedoeling met deze opmaak, dan kan deze discussie afgesloten worden!

Het zou goed zijn als iedereen met zijn argumenten komt om in alle vrede dit wrevelpunt voor eens en voor altijd te kunnen afronden!

Last edited by Paul on Wed Nov 28, 2007 10:10 am, edited 1 time in total.
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
En we doen het grondig deze keer, dit tracht ik te doen in alle neutraliteit.
Voor een aantal mensen zal de prijs "het" argument zijn, dat is duidelijk.
Maar er is meer, het BFOV heeft door toedoen, een grote "afnemer" te zijn als argumen, dat zij kunnen tussenkomen als zich een geschil voordoet en pressie oefenen! Dat kan een argument pro zijn.
Voorlopig slaag ik er niet in een negatief argument te vinden.
Indien die er zijn is het wenselijk dat die NU geopperd worden!
Voor een aantal mensen zal de prijs "het" argument zijn, dat is duidelijk.
Maar er is meer, het BFOV heeft door toedoen, een grote "afnemer" te zijn als argumen, dat zij kunnen tussenkomen als zich een geschil voordoet en pressie oefenen! Dat kan een argument pro zijn.
Voorlopig slaag ik er niet in een negatief argument te vinden.
Indien die er zijn is het wenselijk dat die NU geopperd worden!
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
We blijven vissen naar addertjes,....................... ook BFOV heb ik gecontacteerd.
Niets, maar dan ook niets weet ik te achterhalen wat als tegenargument kan gebruikt worden, buiten de beperking naar gebruik toe.
MARSH, beweert dat de voertuigen verzekerd bij hen een zelfde dekking hebben!
Dus als U de wagen dagelijks wenst te gebruiken, stel ik, neem een normale polis.
Als club en evenementen voertuig kan de BFOV formule een alternatief zijn.


MARSH, beweert dat de voertuigen verzekerd bij hen een zelfde dekking hebben!
Dus als U de wagen dagelijks wenst te gebruiken, stel ik, neem een normale polis.
Als club en evenementen voertuig kan de BFOV formule een alternatief zijn.
- matrafan
- Posts: 2238
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Veertien dagen geleden naar een vergadering geweest met een vertegenwoordiger van BFOV en tevens makelaar van March verzekeringen.
MARSH, tel 032866411 verleend contracten uitsluitend aan clubverbanden aangesloten bij BFOV, U dient wel te beschikken over een ander voertuig dat dienstig is voor dagelijks gebruik en aldus verzekerd is! Hiervan dient U een afschrift te bezorgen. Dit voertuig hoeft niet bij deze verlener verzekerd te zijn.
Burgerlijke Aansprakelijkheid 107,00? voor voertuigen ouder als 25jaar
Burgerlijke Aansprakelijkheid 67,00? voor voertuigen ouder als 40jaar
Inzittenden 9,00?
Rechtsbijstand 10,00?
Pechverhelping 0,00? / +10km van thuis & tot 300km over de grenzen met Belgi?
Vanaf 3 voertuigen ouder als 25jaar met de beperking dat er maar 1 voertuig gelijktijdig in bedrijf is, is een tarief van 22,00? op het 2? & 3? voertuig mogelijk.
Voorwaarden zijn nog steeds dezelfde alleen is nu verandert dat als ge met een gewone plaat wilt rijden dus zonder beperkingen, de taks en verzekerinspremie hetzelfde blijven.
Enigste meerkost bedraagt de kosten van de keuring, zij raden dan ook alle oldtimerrijders aan om jaarlijks naar de keuring te gaan.
MARSH, tel 032866411 verleend contracten uitsluitend aan clubverbanden aangesloten bij BFOV, U dient wel te beschikken over een ander voertuig dat dienstig is voor dagelijks gebruik en aldus verzekerd is! Hiervan dient U een afschrift te bezorgen. Dit voertuig hoeft niet bij deze verlener verzekerd te zijn.
Burgerlijke Aansprakelijkheid 107,00? voor voertuigen ouder als 25jaar
Burgerlijke Aansprakelijkheid 67,00? voor voertuigen ouder als 40jaar
Inzittenden 9,00?
Rechtsbijstand 10,00?
Pechverhelping 0,00? / +10km van thuis & tot 300km over de grenzen met Belgi?
Vanaf 3 voertuigen ouder als 25jaar met de beperking dat er maar 1 voertuig gelijktijdig in bedrijf is, is een tarief van 22,00? op het 2? & 3? voertuig mogelijk.
Voorwaarden zijn nog steeds dezelfde alleen is nu verandert dat als ge met een gewone plaat wilt rijden dus zonder beperkingen, de taks en verzekerinspremie hetzelfde blijven.
Enigste meerkost bedraagt de kosten van de keuring, zij raden dan ook alle oldtimerrijders aan om jaarlijks naar de keuring te gaan.
- matrafan
- Posts: 2238
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Ze bedoelen inderdaad een volledige keuring aan de normen van nu. Met uitzondering van de CO en de originele gebreken aan de oldtimers.
Vanuit de BFOV sturen zij de gegevens van de oldtimers naar de keuringsstation volgen die gast. Dus als ge met uw matra op de keuring komt en ze tikken de gegevens in krijgen ze normaal alle gegevens, zoals toen geldende CO normen, bandenmaten enz. op hun scherm staan.
Vanuit de BFOV hebben ze een voorstel gedaan om in Belgie een tiental keuringstations speciaal uit te rusten voor keuring van oldtimers. Dit omdat de meeste keuringstations nogal negatief staan tegenover onze oudjes. Is voorlopig nog niet in orde maar al in vergevorderde stadia.
Vanuit de BFOV sturen zij de gegevens van de oldtimers naar de keuringsstation volgen die gast. Dus als ge met uw matra op de keuring komt en ze tikken de gegevens in krijgen ze normaal alle gegevens, zoals toen geldende CO normen, bandenmaten enz. op hun scherm staan.
Vanuit de BFOV hebben ze een voorstel gedaan om in Belgie een tiental keuringstations speciaal uit te rusten voor keuring van oldtimers. Dit omdat de meeste keuringstations nogal negatief staan tegenover onze oudjes. Is voorlopig nog niet in orde maar al in vergevorderde stadia.
-
- Posts: 904
- Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
- Location: Mortsel
Ben gisteren naar de technische controle geweest met de Murena en zonder opmerkingen goedgekeurd. Als je wagen in orde is hoef je niks te vrezen., en als hij niet in orde is kan je er beter niet mee rijden. Ze kijken inderdaad naar het oorspronkelijke PV van goedkeuring en daar vinden ze alle originele gegevens. Ik vroeg hen hoeveel CO ze gemeten hadden en de Murena zat volgen hen op 0,3% terwijl 4,5% toegelaten is voor deze wagen.
Dat ze remmen en schokdempers jaarlijks controleren, daar kan je alleen maar blij om zijn, bij wagens die niet veel rijden heb je niet direct in de gaten dat er iets aan het verslechteren is.
Ik zal alleszins jaarlijks blijven gaan en me toch een beetje geruster voelen.
Daarbij, met een oldtimer ben je de blikvanger in het keuringsstation, ze zijn allemaal eens komen kijken, alleen maar positieve commentaar.
Dat ze remmen en schokdempers jaarlijks controleren, daar kan je alleen maar blij om zijn, bij wagens die niet veel rijden heb je niet direct in de gaten dat er iets aan het verslechteren is.
Ik zal alleszins jaarlijks blijven gaan en me toch een beetje geruster voelen.
Daarbij, met een oldtimer ben je de blikvanger in het keuringsstation, ze zijn allemaal eens komen kijken, alleen maar positieve commentaar.
groetjes,
Urbain
Murena 1.6 1983
Urbain
Murena 1.6 1983
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg