Gisteren 26 september heb ik telefonisch contact gehad met Alain S.
Hij heeft me gevraagd om deze mededeling op het forum te zetten. Nee, hij is ons niet vergeten.
Er zijn familiale problemen. Zijn vrouw overweegt om hem te verlaten na 27 jaar huwelijk en hij heeft geen houvast meer in het leven en is ingestort. Als iemand waar je zielsveel van houdt je deze mededeling doet is het te begrijpen dat je het niet meer ziet zitten. Hij kan alle hulp gebruiken en ik vraag hierbij om de leden die hem kennen hem te steunen. Hij bevindt zich momenteel in een ziekenhuis van Hasselt. Iemand die behoefte heeft om even naar hem te luisteren en hem te steunen kan bij mij terecht voor zijn telefoonnummer.
Levinna en ik wensen hem h??l veel sterkte en dat God hem de kracht mag geven om de zon terug in zijn leven te laten schijnen. Hij is een fijne kerel, een vriend met een passie voor Matra.
Zijn hart is gebroken.
Ik ben woensdag 17/10/07 bij Alain S op bezoek geweest. Ik moet jullie bedanken voor de reacties en de groeten overmaken. Hij stelt het goed maar is nog niet klaar voor zijn leven te hernemen. Hij is niet meer in Hasselt, maar indien nodig kunnnen jullie mij bereiken voor meer inlichtingen.
Kan weer inloggen op het forum ( alvast bedank GODRIED )
Het geeft mij een beter gevoel dat er nog mensen zijn met
een goed HART:
BEDANKT iedereen voor alle steun,
het geeft mij een beter gevoel en hoop om verder te kunnen
gaan in dit leven
Weet dat er altijd mensen zijn van je houden, ook al besef je dit niet altijd. Deze moeilijke tijd daar moet je doorheen. De zon zal terug voor je schijnen en dan zul je er mee lachen. Maak iets moois van het leven want het is de moeite waard en we krijgen er maar ??n. Niet dat ik geloof dat het na de dood gedaan is! Maar het aardse paradijs zullen we moeten inruilen voor!!!!!!!!!