Ik heb die hoop oud ijzer gezien en weet dat hij en anderen daar nog lang plezier aan zullen beleven.
Als er geen slaapkamer vrij is! Misschien wat onderdelen onder het bed verstoppen.
Die bagheera zetels die zitten lekker! De salon eruit en inrichten als een bagheera met op de achtergrond het ronkend geluid van een rij Matra's. Dat zie ik wel zitten maar dat zal thuis niet lukken.
De maat van middepunt wielas tot het polyester is 34cm bij mijn bagheera een paar cm meer of minder kan geen kwaad volgens mij! Zie bekleding achter de zetel!
Zie de foto's
Attachments
Matra Logo op achterklep (Small).JPG (61.01 KiB) Viewed 6186 times
bekleding achter de zetel (Small).JPG (69.13 KiB) Viewed 6186 times
bekleding achter dezetel 2 (Small).JPG (45.58 KiB) Viewed 6186 times
afstand wiel tot polyester (Small).JPG (58.21 KiB) Viewed 6186 times
Een Bagheera of Murena die lang met zijn pootjes van grond heeft gestaan tijdens de restauratie, heeft wat tijd nodig om terug op zijn standaard positie te komen. ik zelf heb een Murena gedurende meer dan vijf jaar op steunen staan gehad en toen deze terug op de grond werd geplaatst was het verschil +/- 5 cm dat hij te hoog stond.
Ik ben hem dan gaan regelen en na drie er mee rond te hebben gereden, stond hij ineens te laag.
Dus laat het even voor wat het is en als je er een paar maand met rond toert en het is dan nog niet de juiste hoogte, dan is het regelen geblazen.
Zeker goed om te weten. Bedankt voor de informatie.
Persoonlijk denk ik dat er weinig tot geen bagheera's achter nog te regelen vallen. Deze armen losmaken is niet eenvoudig. Er is zo goed als geen speling op de bussen en de roest heeft voor de rest gezorgd.
Net wat ik bedoel de torsievering moet zich wat zetten voor een definitieve positie kan afgeregeld worden. Achter zit de boel meestal muurvast. Misschien kan men voor de komende restauraties reeds de nodige kruipolie achteraan aanbrengen.
Ja, als je nu buiten in een onverwarmde garage moet werken mag je het vergeten, Of! Je moet een ijsbeer zijn.
Ik heb gelukkig volledig kelder onder mijn huis en met een kleine bijverwarming is het hier aangenaam werken. Ik heb nog niks gestart aan mijn bagheera, Maar er zijn toch al enkele plannen die waarschijnlijk gaan uitgevoerd worden! 1: Het verbeteren van de verlichting voor de schakelaars. Deze zijn moeilijk te zien 's avonds. 2: Een test doen met een instrumentenbord van een bagheera 1. Voor dat groene licht!! Misschien alleen de plastiek veranderen! Past deze? Ik zal wel zien.
Ik zal zorgen dat jullie het kunnen volgen.