Marcel zijn bagheera
- Marcel
Nieuwe aanwinst.
Vandaag 15 Augustus(moederkensdag)heb ik voor mezelf vaderkesdag gevierd.Ben op kooptocht geweest met Ludo in Herk de Stad.Die wist nog een Baghi staan die me al een tijdje mijn ogen uitstak.
K had vernomen dat onze noorderburen de grens waren overgestoken op rooftocht naar die Baghi,dat kon ik niet laten gebeuren!!!!
Die moest hier blijven,deze auto met 60.000 km komt van een vroegere Simca garage uit Herk de Stad .En heeft waarschijnlijk altijd met garageplaten gereden volgend de neef van de eigenaar.De auto is van 78 en is een X met een zeer mooi interrieur volledig compleet.Chassis is wel wat laswerk aan ,maar anders heb ik daar niks aan k moet eraan kunnen werken.Nu eerst nog wat plaats maken thuis en dan kan ik mijn Baghi Nr.5 gaan halenZo blijven we nog een tijdje bezig.
Vandaag 15 Augustus(moederkensdag)heb ik voor mezelf vaderkesdag gevierd.Ben op kooptocht geweest met Ludo in Herk de Stad.Die wist nog een Baghi staan die me al een tijdje mijn ogen uitstak.
K had vernomen dat onze noorderburen de grens waren overgestoken op rooftocht naar die Baghi,dat kon ik niet laten gebeuren!!!!
Die moest hier blijven,deze auto met 60.000 km komt van een vroegere Simca garage uit Herk de Stad .En heeft waarschijnlijk altijd met garageplaten gereden volgend de neef van de eigenaar.De auto is van 78 en is een X met een zeer mooi interrieur volledig compleet.Chassis is wel wat laswerk aan ,maar anders heb ik daar niks aan k moet eraan kunnen werken.Nu eerst nog wat plaats maken thuis en dan kan ik mijn Baghi Nr.5 gaan halenZo blijven we nog een tijdje bezig.
-
- ludo2
het was weeral eens gezellig,zo op baghi jacht gaan samen met marcel.we waren zo gehaasd dat we alle twee ons foto toestel vergeten waren.de wagen was over kompleet zelf de lappen die over de gaten vanvoor aan de ophanging moeten hangen er zelfs nog hingen.
zie foto : deze plaat lag nog in de koffer van de baghi.waar is ze van.kan vast geschroeft worden langs achter met twee vijsjes.

zie foto : deze plaat lag nog in de koffer van de baghi.waar is ze van.kan vast geschroeft worden langs achter met twee vijsjes.
- Attachments
-
- HPIM0410.JPG (74.22 KiB) Viewed 8079 times
-
- HPIM0412.JPG (72.27 KiB) Viewed 8079 times
-
re
hoi marcel, heb je iets tegen nederlanders???? wij waren namelijk degene die de moeite hadden genomen om vanuit nederland naar de bagheera te gaan kijken, alleen was ie nogal verrot!!!! ( niet meer dan 500.- waard) zoals je dus ziet nemen wij wel de moeite om in de auto te stappen voor een auto of onderdelen.maar ik neem aan dat als je bang bent dat we spullen en auto,s wegroven , je ook geen onderdelen van een dief wilt hebben!!! dus kan je de onderspoiler wel van je net aangekochte bagheera af halen!!
-
- Vollegaaz
- GODFRIED
Dag Erwin,
Ik ken Marcel persoonlijk net al jou. Ik ben er zeker van dat Marcel dat niet heeft bedoelt zoals jij het opvat. Op rooftocht door Nederlanders heeft inderdaad een Racistisch trekje!!
Maar als je Marcel persoonlijk ??n keer gesproken hebt weet je dat hij zo niet is.
Spijtig dat we zo ver van elkaar wonen!
Groetjes, en weet in onze club heeft niemand iets tegen Nederlanders.
Weet je wat mijn jongste zoon zegt! " Belgi? zouden ze bij Nederland moeten doen en het Frans gedeelte bij Frankrijk".

Ik ken Marcel persoonlijk net al jou. Ik ben er zeker van dat Marcel dat niet heeft bedoelt zoals jij het opvat. Op rooftocht door Nederlanders heeft inderdaad een Racistisch trekje!!

Spijtig dat we zo ver van elkaar wonen!
Groetjes, en weet in onze club heeft niemand iets tegen Nederlanders.
Weet je wat mijn jongste zoon zegt! " Belgi? zouden ze bij Nederland moeten doen en het Frans gedeelte bij Frankrijk".

Matra Bagheera S - 1977
-
- Paul
- GODFRIED
Marcel,
Dit is een gemakkelijk programma om foto's te verkleinen. Ik gebruik het ook. Openen en opslaan.
Succes
http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe
Dit is een gemakkelijk programma om foto's te verkleinen. Ik gebruik het ook. Openen en opslaan.
Succes

http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe
Matra Bagheera S - 1977
-
Ik ben vandaag bij Marcel langsgeweest met een onderplaat. Hij heeft nog veel werk staan in zijn atelier. Volgens mij is het een persoon die nog overloopt van energie. Zoveel projecten die nog staan te wachten. Maar als hij iets doet, dan doet hij het goed. Hopelijk zien we binnenkort Marcel met zijn Bagheera.
-
- ludo2
-
-
-
re
ik vond de opmerking niet erg geslaagd , omdat we inderdaad allemaal met dezelfde hobby bezig zijn en we elkaar ook zoveel mogelijk proberen te helpen met onderdelen , advies e.d. voor de onderdelen vraag ik vaak niet eens geld!! ook zijn er binnen de club bagheera,s aangekocht uit nl, duitsland en zelfs frankrijk, dus dat betekend maar weer dat het vaak niet uitmaakt hoever weg iets staat , als het met matra te maken heeft is geen afstand te ver!! daarom is het niet belangrijk wie iets koopt, het is belangrijk dat hij in handen komt van een echte liefhebber!
voor mij ie hiermee de discussie afgesloten!!
no hard feelings here!!!
voor mij ie hiermee de discussie afgesloten!!
no hard feelings here!!!
-