murena achterklep
- oetker
- GODFRIED
Ik zal straks eens kijken of ik daar iets van liggen heb.
De kabel en de gaine tussen de sloten heb ik vervangen door een dikkere die gebruikt wordt voor het openen van het koffer van Ford. Deze heb van een autokerkhof meegebracht.
Ik zal eens kijken voor enkele foto's te plaatsen.
De kabel en de gaine tussen de sloten heb ik vervangen door een dikkere die gebruikt wordt voor het openen van het koffer van Ford. Deze heb van een autokerkhof meegebracht.
Ik zal eens kijken voor enkele foto's te plaatsen.
Matra Bagheera S - 1977
- GODFRIED
Gaat de kabel los door de gaine? Hier kan roest inzitten.
Ik heb enkele slootjes bekeken, als je deze zuiver maakt en er wat vaseline aandoet zouden die goed moeten werken.
Indien je een ander wil hebben. Ik heb er nog liggen maar deze vertonen ook slijtage sporen. Komen uit de stock die Cor geschonken heeft aan de club. Deze op de bagheera gebruikt zijn volgens mij dezelfde.
Is de uitlijning van de pennen op de venster en het slootje wel goed. Misschien duw je alles verwrongen in elkaar bij het sluiten van de venster.
Indien je een ander slootje moet hebben wil ik je dit wel opsturen. Kosten? Alleen de verzending.
Ik heb enkele slootjes bekeken, als je deze zuiver maakt en er wat vaseline aandoet zouden die goed moeten werken.
Indien je een ander wil hebben. Ik heb er nog liggen maar deze vertonen ook slijtage sporen. Komen uit de stock die Cor geschonken heeft aan de club. Deze op de bagheera gebruikt zijn volgens mij dezelfde.
Is de uitlijning van de pennen op de venster en het slootje wel goed. Misschien duw je alles verwrongen in elkaar bij het sluiten van de venster.
Indien je een ander slootje moet hebben wil ik je dit wel opsturen. Kosten? Alleen de verzending.
- Attachments
-
- de slootjes [800x600].JPG (105.68 KiB) Viewed 10902 times
-
- gebruikte kabel en gaine [800x600].JPG (128.48 KiB) Viewed 10902 times
-
- gebruikte kabel en gaine 2 [800x600].JPG (118.08 KiB) Viewed 10902 times
-
- kabel in koffer [800x600].JPG (143.44 KiB) Viewed 10902 times
Matra Bagheera S - 1977
-
Mijn slotjes zien er hetzelfde uit, er is ook eentje waar de veer loszit van de achterplaat. Wel zie ik dat bij jou de gaine vast bevestigd is aan de slotjes met 'iets blauw' wss niet origineel.? Heb je dit zelf omgebouwd?
Bij mij zijn er geleidertjes met schroefdraad, maar deze zitten los. De pennen van de "polyester klep' zitten als de klep dicht is mooi in lijn. Veel werk gehad om dit zo te rkijgen trouwens.
Bij mij zijn er geleidertjes met schroefdraad, maar deze zitten los. De pennen van de "polyester klep' zitten als de klep dicht is mooi in lijn. Veel werk gehad om dit zo te rkijgen trouwens.
- pete speed
hallo jongens,
heb er ook wel eens last van gehad bij de 1.6 dat de sloten niet goed losten; bleek dat het houdertje in de deurstijl waar de kabel vast zit niet erg stevig meer was ; heb er een verstevigingshoekje uit de bouwmarkt ondergezet en ziedaar ; klik open , zonder problemen.
heb er ook wel eens last van gehad bij de 1.6 dat de sloten niet goed losten; bleek dat het houdertje in de deurstijl waar de kabel vast zit niet erg stevig meer was ; heb er een verstevigingshoekje uit de bouwmarkt ondergezet en ziedaar ; klik open , zonder problemen.
- Attachments
-
- bla_blo_021_416.jpg (115.76 KiB) Viewed 10859 times
-
Dag Godfried, k zou toch graag van je voorstel gebruik maken. Heb je mijn adres nog? anders stuur ik je een PM.GODFRIED wrote:Gaat de kabel los door de gaine? Hier kan roest inzitten.
-
Vorige week nog eens een nieuwe kabel geplaatst, een helper opgesloten in de koffer om visueel te kunnen vaststellen dat slotjes en pennen juist in elkaar vallen, ...werkte niet zoals het hoort...jurgen M wrote:pff, die achterklepregeling werkt toch op mijn zenuwen, alweer de achterlichten moeten demonteren omdat ik de klep niet openkrijg met de kabelbediening...
Misschien toch opnieuw een alternatief systeem bedenken zonder kabel..

Vandaag nieuwe gaine, nieuwe kabel... alles netjes gemonteerd, en

- oetker