Ik had nogal wat materialen liggen dus dacht even met een budget van 1500€ toe te komen, durf niet zeggen hoeveel ik daar al over zit

Groot is ze 29.75m² want vanaf 30m² moet je met een architect werken.

4.25m breed en 7 m lang, kroonlijst op 3m en de nok op 4.5m.
Er komt geen brug in te staan (en ook geen put) dus heb ik met een verdiep gewerkt ; onderaan geeft dat 2.2m vrije hoogte en onder de nok op het verdiep kan ik nog goed recht staan.
Foto's komen nog wel eens,moet er eigenlijk nog trekken en ondertussen staat al heel de constructie met OSB3 platen aan de buitenzijde (bouw dus houtskelet met een enkel steen errond) en op het dak liggen de platen ook al op (sectionaal poortpanelen), ontbreekt nog enkel wat afwerking.
Hopelijk kan ik dit weekend nog wat doorwerken want zou het dak potdicht willen krijgen en de deur + ramen (2) willen plaatsen.
Poort zal vermoedelijk niet lukken.
Gisteren wou ik eens een vrije avond nemen maar toen belde schoonpa om hem te helpen verhuizen (verhuisd definitief naar Spanje dus dat zit ook weer goed

Dus vanavond maar vrij genomen, toch niet echt goesting om 4.5m hoog op een nat en glad dak te gaan zitten.
En dit is echt wel een hobby ruimte want voor de fietsen en dergelijke had ik al een ander tuinhuis gezet.
Het is ook niet echt België op zijn best hier want voor die 2 huisjes (39.75m²) gaan er 3 stuks koterijen tegen de grond van ca 50m² en komt alles dus reglementair te staan