hallo matraliefhebbers,vandaag geprobeerd na +/-20 jaar stilstand mijn ruitewissermotor voor de achterruit proberen te laten draaien,maar helaas alles wat kon roesten is geheel opgelost,stekkerblokje bv is alleen de buitenkant nog heel ,dus nu zoek ik een vervanging,wie o wie kan mij helpen voor een redelijke prijs. grtz hans
Bij Toyota had men vroeger een model dat een systeem had die op dat van de Bagheera geleek. Het model schiet mij niet direct binnen, maar het was een van de kleinere reeksen. Die Toyota had eveneens een glazen achterruit. Indien het mij tebinnen schiet, laat ik iets weten.
hoi erwin,als de electrische verbindingen nog intact zijn dan ben ik al een heel eind,bij mij is het electrische gedeelte helemaal weggeroest!
Als ie van jou nog intacte stekkers etc .. heeft dan wil ik hem graagvan je overnemen,ik stuur je nog een pm,grtz hans
hoi alain,erwin moet hem nog uit zijn donorauto halen en kan dit niet op korte termijn,nu heb ik geen haast maar als jij gemakkelijk aan een misschien wel nieuwe? kan komen dan houdt ik mij aanbevolen,ik hoor het wel grtz hans