Prijs voor de murena man (4 velgen + 2 gemonteerde banden) = 300 euro
Tekst zoals ik de advertentie ook op marktplaats heb:
Te koop:
Mat zwart (metallic) gepoedercoate ats cup velgen.
15 inch 7j. 2 velgen hebben een et van 28 (eerste foto). en 2 velgen hebben een et van 20 (tweede foto).
De velgen worden verkocht inclusief 2 banden gemonteerd op de et28 velgen. De et20 velgen gaan weg zonder banden.
De 2 banden zijn toyo proxes t1-r 195/50/r15. Deze banden hebben nog 7,5 mm profiel.
Verdere info over de velgen:
De rand van de velg is beplakt met een zilveren velgentape. Dit is dus te verwijderen indien gewenst.
De velgen heb ik wel aangepast om te laten passen op een 4x98 steek met naafgat 58,1 ( fiat lancia alfa romeo matra ). Hiervoor zijn de volgende aanpassingen gemaakt:
1. naafgat 57,1 vergroot naar 58,1.
2. De bolconische gaten op een kolomboormachine laten opboren tot conische gaten zodat een normale schuifbout toepasbaar was.
Bij plaatsing op een volkswagen (waar ze origineel voor bedoelt zijn) is het zaak pasringen te gebruiken tesamen met conische bouten.
De velgen waren 100% schadevrij. helaas heeft 1 velg 2 beschadigingen opgelopen bij de garage waar ik de 2 banden die ik zelf nodig had heb laten verwijderen. Deze beschadigingen staan op de laatste 2 fotos. Wegens deze beschadigingen heb ik de prijs verlaagd.