gezocht
-
gezocht
ik zoek voor mijn bagheera 2 l+r deurpaneel voor el.ramen grijs indien mogelijk ,ook de komplete kabel om de koffer vanvoor te openen,een zwarte hoedeplank,marta plaat voor tussen de achterlichten.dat zal het zowat zijn.wie kan me helpen.groetjes ludo
-
-
onderdelen gevraad
ik zoek de bekleding alleen ik heg zelf goede deuren. robin bedank voor het aanbod ludo
- GODFRIED
Gag Ludo,
De kabel om het koffer te openen,kun bij een fietssenhanderlaar vinden. Nieuwe kabel en gain kopen.Neem de orginele kabel mee.Of heb je deze niet meer?Indien niet kan ik je wel aan een oud exemplaar helpen. Ik heb de mijne ook vervangen door een nieuwe.Tijdens het inbrengen van de kabel goed wat vet gebruiken.Ludo hoe is het afgelopen met die bagheera in de shuur?Of denkt de verkoper dat hij goud waard is?Je weet als je geen deurbekleding kunt vinden mag je die bruine van mij hebben.
Veel succes met het zoeken van de ontbrekende onderdelen.
Groetjes Godfried.
De kabel om het koffer te openen,kun bij een fietssenhanderlaar vinden. Nieuwe kabel en gain kopen.Neem de orginele kabel mee.Of heb je deze niet meer?Indien niet kan ik je wel aan een oud exemplaar helpen. Ik heb de mijne ook vervangen door een nieuwe.Tijdens het inbrengen van de kabel goed wat vet gebruiken.Ludo hoe is het afgelopen met die bagheera in de shuur?Of denkt de verkoper dat hij goud waard is?Je weet als je geen deurbekleding kunt vinden mag je die bruine van mij hebben.
Veel succes met het zoeken van de ontbrekende onderdelen.
Groetjes Godfried.