Ik heb een heel gebeuren over de koeling en kraan in de ledensectie staan.
Is te veel om even een copy te doen.
In het kort.
Chokekabel is het niet geworden.
De kraan liep te zwaar en onderdelen uit een Golf gebruikt om de kraan te repareren.
De kabels heb ik zelf gemaakt van een iets stijver en dikker soort.
Paste nog net in de buitenmantel.

Eigenlijk hoef je verder geen toestanden aan te halen.
Als je de hele boel gangbaar en netjes klaar hebt gemaakt, dan werkt de kachel uitstekend.
Electr. verwarming in het luchtkanaal lijkt me te veel stroom vragen.
Voor een beetje redelijk warmte zal je daar toch ook een 15 Ampere ter beschikking moeten stellen.
Het circuit in de Mur is toch al overbelast in de winterdagen.
Lijkt me geen goed plan.
Externe klep in het kachelhuis voor buitenlucht kan ik me nog wel enigzins in vinden.
De frisse lucht in een Mur wordt nogal krom gehaald bij de paravent.
Voor zomers is die luchtstroom zeer matig.
Een betere ventilator zal daar zeker hulp brengen, maar lucht uit het vooronder halen ook wel.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006