ik zoek toch nog 2 stukken aandrijfas voor achter om de schijven op te zetten voor het rolwerk zolang motor er nog uit is,wie o wie heeft nog 2 van die stukken liggen waar die toch niks mee doet?
Indien ge ze niet kunt vinden eens zoeken in het gamma van de oudere Peugeot's.hans wrote::
niemand 2 stukken aandrijfas wielzijden voor mij liggen?
Leuke wielen trouwens Alfa?hans wrote:al lang weer niets geplaatst maar gisteren grote stap gezet ,de achterwiel ophanging zit er weer in ,was een spannend klusje .
probeer maar eens 5 silentblocs,lagers en als laatste die arm op spanning brengen en hem dan ook nog voor de juiste gaten krijgen,om 9:30 begonnen en om 17:00 de wielen er provisorisch onder gezet zonder schiijven etc..
In de voorbije periode heb ik ook weer veel klein spul gestraald en behandeld netjes gemaakt. met een beetje geluk komen dit jaar ook de deuren er weer aan en dan kan lijkt het van de buitenkant weer op een auto
Je bent een zwartkijkerhans wrote:dit was gisteren morgen weer kleuren dan is het weer egaal zwart
had nog ongelukje pot met rx 5 viel om gelukkig heb ik op diepste punt een doorvoer zitten dus hoefde alleen de pot maar hieronder te zetten en ik had het meeste weer opgevangen