De ontsteking stond volledig mis, het merkteken op het vliegwiel was zelfs niet zichtbaar. Dit wil zeggen dat ze minimaal 10° te vroeg stond maar het zal nog meer geweest zijn. Dat de motor nu heel anders draait is wel duidelijk. Hij draait veel rustiger en start nu ook als ik geen gas geef, op stationair. Ik heb er nog niet mee gereden omdat ik nog enkele dingen wil doen. Tijdens het afstellen zag ik dat er vonken uit de stekker van de verwijderende elektronische ontsteking sprongen, deze is losgemaakt van de module maar elektrisch nog aangesloten. Alles verwijderen of toch nog eens een test doen met mijn elektronische ontsteking!!! Daar ben ik nog niet uit.

Het vervangen van de ketting en tandwielen was wel echt nodig. Waarschijnlijk is dit nodig bij alle Bagheera en Murena's. Toch reed die niet zo slecht maar onrustig. Ik ben nu benieuwd wat dat doet met starten bij warme en koude motor, dat het beter moet zijn "dat kan niet anders" als je ontsteking meer dan 10° mis staat.
Zie de foto van het bovenste dode punt op mijn vliegwiel bij draaiende motor. Het is volledig verdwenen.

Jos, Het zijn door mij gereviseerde schokdempers met een zelf gemaakt Matra-Logo op, overgenomen van Matra-Sport.