Dank voor alle positieve reacties jongens
Momenteel zit ik in een goede drive. Overdag veel werk voor de dagelijkse boterham, maar 's avonds even zo goed tijd voor m'n project.
Wat wil 'n mens nog meer ?
Het persen van de vloer voor de kofferbak was naar verwachting een op zichzelf staand project. Als het na uren prutsen dan eindelijk uit
de mal komt is de eerste indruk niet echt halleluja. Omdat ik geen mogelijkheid heb om de de bovenste mal voldoende op te spannen treed er
toch nog behoorlijk vervorming op in de plaat in z'n geheel.
Maar als je dan hier en daar eens een keer met de stuikhamer een klopje geeft lijkt het ineens wat.
Verder gaat het net als met de vloerdelen. Als je eenmaal begint te lassen en je werkt enigszins van binnen naar buiten dan valt het achteraf erg mee.
Het begint nu aan de achterzijde ook ineens weer op een Matra te lijken.
Allereerst het nieuwe schutbord er in gelast.
na een lange avond vechten met natuurwetten is dit het resultaat
De lasnaad van de nieuwe zijstukken valt precies op de lasflens van het nieuwe schutbord.
Zo ontstaat een sterk geheel. En dat is geen overbodige luxe met de wetenschap dat daar veel kracht op komt
door het gewicht van de versnellingsbak
naad aflassen. Zo worden dus drie platen samen gevoegd.
De zijwanden heb ik aan de bodem gepuntlast. Maar gezien de zware belasting aan de buitenzijde ook geproplast.
Zo is blijft het originele karakter zichtbaar, maar is het zeker zo sterk.
![Image](https://c2.staticflickr.com/2/1935/31579336658_f2d50f635c_c_d.jpg)