Ja dat ziet er nog zeer goed uit. Als ik deze week tijd heb gaan we samen toch eens foto's maken hé godfried van ons matra's maar dan bel ik je nog wel.
Ik heb het ook graag warm godfried, goed voor mijn nek en rug.Ik ga zien hoe het met mijn pa gaat daar heb ik mijn handen aan vol maar ik laat het op tijd weten.
Dag matramannen, ik heb me nog een bagheera gekocht voor afbraak en dat heb ik er ook bij gekregen voor het afstellen van de carburator maar weet iemand hoe dat werkt?
Met vier meters kun je de alle vier de carburators gelijk bekijken en afstellen. Met het apparaat wat je hebt kun je de vacuüm één carburator bekijken maar niet dadelijk afstellen omdat je waarde van de andere niet ziet. Meten opschrijven en vergelijken. Gaat natuurlijk ook maar duurt langer en is niet zo nauwkeurig omdat de waarde verandert samen met het toerental.
Altijd handig wat extra onderdelen.
Ik heb ook een carburator er bij van een Simca Chrysler en die ga ik misschien op de bagheera zetten of wel ene van een murena dat moet ik nog eens bekijken godfried.
Hallo Matramannen.
Ik ben opzoek naar een spoiler voor mijn murena.
Heeft iemand ene liggen of kennen jullie iemand wat er een heeft.
Ik zag juist op kapaza dat er een spoiler te koop is voor 200 euro maar dat vind ik wat erover.
Chauffeur zetel zit vast.
Passagiers zetels gaat wat lastiger zijn en zeker voor het kopsteun gedeelte vast te krijgen.
Waar bij de murena de middelste zetel is heb ik 2 steunen vd zetel wel moeten buigen om geen beschadiging aan het leder te krijgen(zie foto)
Attachments
20140424_114740_resized.jpg (79.96 KiB) Viewed 10938 times
Vind ik ook.
normaal zou het gisteren al af moeten zijn maar werd onverwachts opgeroepen door mijn werkgever,dus verder werken namiddag als madam terug is.
Mooi dat dit past.
Ik zou de gordels maar gelijk de onderset bevestiging gelijk vervangen door wat anders.
Deze staalkabels breken graag af.
Ik heb de staalkabels vervangen door slappe dingetjes achter uit een Honda civic.
Die pasten toevallig op de sluiting.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006