Als je de koppeling toch nog graag hebt! Bestel ik ze gewoon opnieuw.Ik heb nu een koppeling om te vergelijken. Ik zou deze zelfs mee kunnen geven,dan kunnen ze het zelf uitzoeken.Ik ben aan het twijfelen! Of ik een drukgroep in mijn stock ga leggen.Ik heb 8 jaar geleden een nieuwe geplaatst en deze gaat normaal 100000km mee.De vraag is "heeft het zin"?Maar als ik achter 10 jaar een nieuwe nodig heb is ze misschien niet meer te krijgen.Maar als we het van een ander standpunt uit bekijken! Er zijn niet veel bagheera's meer rijdend.De vraag naar drukgroepen zal ook strek verminderen met de tijd.
Ik ga de rubbers op mijn cardanassen eens controleren.Ik heb geen idee in welke staat deze zijn.Zoals je ziet op de foto's! De roest zit bij de bagheera's overal.Maar goed dat we een beetje gek zijn anders was mijn bagheera al in de pers verdwenen.Morgen ga ik terug eens kijken op het galvanisatiebedrijf.Maar ik heb het ook tegen Benny gezegd.Ik kan daar niets forceren.We moeten daar vriendelijk blijven en geduld hebben.Anders is het misschien gedaan met het galvaniseren!Dit zou z??r spijtig zijn voor iedereen die graag van de roestduivel verlost wil zijn.Het geeft een heerlijk gevoel als je het chassis verzinkt ziet.Ik heb het nogal gezegd"spijtig dat ik toen geen digitaal fototoestel had".Het is een mooie herinnering voor later.
Groetjes,