Yoran wrote:
Welke geruchten, hij lijkt nog steeds beschikbaar?
Kreeg eind maart via een mailtje van een rancho-liefhebber al te horen dat de Rancho uit die advertentie binnenkort naar Nederland zou komen, heb dit bericht maar gewoon ter kennisgeving aangenomen en er verder niet op gereageerd.
Als het daadwerkelijk waar is dan zal de nieuwe eigenaar zich vanzelf wel ergens melden bij een matra- of simcaclub...
(vandaar dat ik het bericht ook maar als een gerucht bestempeld heb )
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Als ik mij niet vergis heeft deze wagen vorig jaar op Kapaza gestaan. Er zat toen een Peugeot 205 motor in, maar nog niet helemaal afgewerkt (uitlaat etc...) Ik heb toen geinformeerd of de originele motor er ook nog bij was, maar het antwoord was negatief.
De prijs vond ik ook te hoog voor een sloper en ik vraag me ook af hoe je die door de Belgische Technische Controle gaat krijgen.
Volgens mij is dat de ex eigenaar van de Peugeot garage die daar vroeger aan de overkant van de straat was (zit nu een traiteur in), staan in elk geval nog een paar Peugeots op den hof.
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
3 ton gereden en €25000.- vragen.
Daarbij nog lang niet in concoursconditie.
Wordt nooit verkocht, en zal ook niet de bedoeling zijn met zo'n vraagprijs.
Misschien over 50 jaar
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
oetker wrote:3 ton gereden en €25000.- vragen.
Daarbij nog lang niet in concoursconditie.
Wordt nooit verkocht, en zal ook niet de bedoeling zijn met zo'n vraagprijs.
Misschien over 50 jaar
Er klopt niets van die auto, APK is al zo lang vervallen dat de RDW het niet meer weet. Er staat nergens iets vermeld wat en wanneer er is gerestaureerd, iets wat je bij zo'n belachelijke vraagprijs wel zou verwachten.
Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
Yoran wrote:Ik mis de letters op de motorkap Maar wat een mooie rancho
... en de antenne, de kunststof spiegels, en nog een paar andere details.
Deze staat trouwens al een hele tijd te koop, als de rest net zo goed is als het verse lakwerk is het een mooie wagen voor dat geld.
Rustig aan....
Blijft altijd een onzekere kwestie wat er onder het lakwerk zit.
Vaag vind ik altijd dat er geen foto's van restauratiewerk bij staan, want er zal ongetwijfeld werk aan zijn geweest in het verleden.
Ik zou nooit zomaar een Bagheera of Rancho durven kopen zonder uitgebreid kijkwerk, en dan nog zie je vaak niet alles.
Dat maakt het kopen van dit soort auto's moeilijk en eigenlijk moet je er van uitgaan dat je een kast met lijken koopt die er uitvallen als je de wagen gaat gebruiken.
Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
oetker wrote:Ik zou nooit zomaar een Bagheera of Rancho durven kopen zonder uitgebreid kijkwerk, en dan nog zie je vaak niet alles.
Neem een endoscoop mee als je serieus van plan bent om zoiets te gaan kopen, met die dingen kun je via de aanwezige gaten in alle kritieke ruimte's kijken... je huurt zo'n ding al voor een paar euro per dag.
Rustig aan....