Volgens mij zitten ze alleen op sommige Lancias.
Op sommige peugeots zitten spiegels die er een beetje op lijken, en worden ook verkocht met adapter voor de Murena, maar de best lijkende zitten volgens mij op een fiat Regatta.
Of het passend te maken is weet ik niet.
Zelf heb ik ze van een Uno er op zitten.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Ik ga op de knutsel toer, ik ga proberen latex mallen te maken van de spiegel tandwieltjes. en dan met iets van gietshars (als dat sterk genoeg is) nieuwe delen te maken. geen idee of het lukt of kan, maar dat merken we wel.
niet dat ik ze nodig heb, maar lijkt me grappig om te doen.
Mijn God wat ben ik vergeetachtig.
Spijtig dat we niet aan ons zelf kunnen sleultelen. Ik zou al zwaar kosten hebben, dat had er wel voor over.
MatraMurena.nl wrote:Ik ga op de knutsel toer, ik ga proberen latex mallen te maken van de spiegel tandwieltjes. en dan met iets van gietshars (als dat sterk genoeg is) nieuwe delen te maken. geen idee of het lukt of kan, maar dat merken we wel.
De tandwieltjes die je nodig hebt in Zuid-Afrika bestellen is simpeler.
Maar als je eenmaal zelf mallen hebt vervaardigd kun je de wieltjes natuurlijk wel voordeliger in elke gewenste hoeveelheid maken.
MatraMurena.nl wrote:Ik ga op de knutsel toer, ik ga proberen latex mallen te maken van de spiegel tandwieltjes. en dan met iets van gietshars (als dat sterk genoeg is) nieuwe delen te maken. geen idee of het lukt of kan, maar dat merken we wel.
Ik heb deze ook gekocht. Je hebt er zeker wat aan al ontbreken een paar pagina's maar dat staat niet in verhouding met wat je krijgt voor het geld.
Koop wel een extra pak papier vor het printen. Ik heb twee ordners gevuld.
Hij godfried, is dat niet wat voor ons dan kopen we hem samen dan is ze één week van jou en dan een week voor mij is dat niets. dan hebben we ook een jet.
Totaal niet mijn smaak, maar zo te zien aan bv de achterlichten is het wel goed en strak gedaan! Maar ja, dit soort tuning is meer weggelegd voor een Opeltje Astra als voor een exclusieve Murena uiteraard!
Niet te onderschatten, dat heeft veel tijd en geld gekost.
Nee, geef mij maar het origineel. Niet dat ik het lelijk vind, alleen de vleugel dat is niet mijn ding.