Nieuwjaarsmeeting 4 maart 2018

afspaken voor bijeenkomsten...
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Re: Nieuwjaarsmeeting 4 maart 2018

Post by Geert »

Tja, de nieuwjaarsmeeting.
Ik was er graag bij geweest zoals de voorgaande jaren dus de vierde was ik mooi op tijd vertrokken richting Pijpelheide.
Na een rustige rit waarbij de gps haast niet nodig was maar voor het gemak toch maar opstond, kwam ik bij de Wilgenhoeve aan.
Een beetje zenuwachtig om iedereen opnieuw te zien met hun Matra's en zelf weeral met de gewone auto te zijn reed ik de parking op.
Groot was mijn verbazing toen ik geen enkele bekende wagen of bekend gezicht herkende, laat staan dat er veel volk was en langzaam begon er een lichtje te branden.
Even via de gsm op de site gekeken en tot de vaststelling gekomen dat het wel de juiste dag was maar niet de juiste maand...
Gelukkig heb ik door de jaren heen geleerd om alles wat te relativeren en na mezelf wat uitgelachen te hebben ben ik maar terug naar huis gereden.
Het zal me leren om het niet gecontroleerd te hebben voordat ik vertrok.

Afgelopen zondag was het het schoolfeest van onze dochter en aangezien dat ze daar in het laatste jaar zit kreeg dat voorrang.
Geen nieuwjaarsbijeenkomst dus dit jaar.
Bagheera type 1
VW Golf 2 '89
VW T3 (4 stuks ondertussen)
User avatar
oetker
Posts: 7982
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Re: Nieuwjaarsmeeting 4 maart 2018

Post by oetker »

Zo heb ik ook wel is voor de deur van me werk gestaan op zondagochtend :o :oops:
Vond het al zo rustig toen op de weg :roll:
Kan dus iedereen gebeuren.
We misten je al.
Volgende keer beter.
Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Re: Nieuwjaarsmeeting 4 maart 2018

Post by GODFRIED »

Ja, Het verwonderde me al dat je er niet was en nog enkele bekende. Maar dat kan gebeuren.Gelukkig niks ernstigs. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply