11 september:jaarlijkse meeting Simca Talbot Matra NEDERLAND

afspaken voor bijeenkomsten...
Locked
dieterwieter
Posts: 148
Joined: Tue Apr 19, 2005 2:11 pm
Location: Hechtel

11 september:jaarlijkse meeting Simca Talbot Matra NEDERLAND

Post by dieterwieter »

Hoi Makkers,

de hollanders zitten ook niet stil zo te zien!

http://www.matramurena.nl/algemeen-hoofdpagina.shtml


Groetjes,
Dieter
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

En hoe was het?
Foto's?
Helaas kwam de uitnodiging eerder te laat dan te vroeg.
Moeder zei altijd waar je niet uitgenodigd bent moet je wegblijven.
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

meeting nl

Post by erwin »

ben even wezen kijken , want het was niet zo ver uit mijn buurt, had verwacht met de 2 clubs samen , dat het een groots gebeuren zo zijn, sorry dat ik het zeggen moet , maar het viel zwaar tegen, en de opkomst was ook minder, dus als je van ver had moeten komen had t zeker op een teleurstelling uitgedraaid!!!

wel erg jammer trouwens voor de mensen die zoiets organiseren, gaat toch een hoop werk inzitten denk ik!!!

misschien dat ze ook eens wat tijd kunnen steken in het maken van een clubblad!!! betaal al 2 jr maar nog steeds geen clubblad!!

compliment voor MATRAMANIA, jullie hebben het echt super voor elkaar met het clubblad , onderdelenvoorziening, en andere dingen!!!!
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Post by matramurena »

Hieronder enige foto's van de meeting!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Hier nog wat kiekjes van de meeting..

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Even rechtstreeks geplakt en geknipt vanaf mijn forum.

Het was inderdaad een lage opkomst en dat van het clubblad begint echt heeel erg vervelend te worden zo onderhand... Hopelijk gebeurd er snel weer wat!
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Lijkt mij toch indrukwekkend, ik heb al minder geweten.
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Wow! Wat ik op de foto's zie is alleszins de moeite waard! Nog een paar prachtige originele Djets en Simca 1100 Rally!
Uiteraard zijn merkgebonden meetings niet zo talrijk als de meetings waar alle merken mogen deelnemen...
Is natuurlijk leuk om de krachten te bundelen en een massale hoeveelheid Matra's en Simca's op de baan te krijgen. Moet kunnen daar er destijds duizenden van gemaakt geweest zijn (kan niet van bv. Lamborghini gezegd worden...) :wink:
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Ik hoop dat er op onze geplande Matramania bijeenkomst in 2006 evenveel Matra's te zien zullen zijn.
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Post by matramurena »

Toch was het wel weinig in vergelijking met een paar jaar terug helaas. Kan natuurlijk altijd beter, maar dat even terzijde. Ik denk dat de belangrijkste manier om mensen naar een meeting te krijgen is om het zo vroeg mogelijk aan te kondigen, en naar iedereen die ook maar enigszins geinterresseerd is te sturen... Vaak is bijvoorbeeld de datum al bekend maar de plaats niet, en dan blijkt het 400 km weg te zijn, ja da's jammer maar op het laatste moment een hotel boeken is erg lastig.... Dit keer had ik geluk, want leuk hotel gevonden. :D:D:D
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

ja je hebt gelijk Martijn maar er zij nog veel mensen bezig met de restauratie v /d wagens . ik denk dat dit het probleem is dat het er nog niet zo veel zijn die met hun ferrari :D :lol: sorry matra kunnen bollen .ik ken er al zeker een tiental en dan zeggen de meeste, liever eerst alle tijd in de bouw van deze matra's en dan meeting met men prachtstuk :lol: :lol: :wink: Ronny
Locked