Zeelandrit 2012: 20 oktober onder voorbehoud...

afspaken voor bijeenkomsten...
Post Reply
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Zeelandrit 2012: 20 oktober onder voorbehoud...

Post by matramurena »

Ook dit jaar zal ik weer een zeelandrit organiseren. De datum heb ik geprikt op 20 oktober. De vorige ritten waren enorm gezellig en dat vraagt om meer!

Waarom onder voorbehoud? Het zou kunnen dat ik het wegens emigratie af zal moeten zeggen, maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.

Dit jaar zal als het goed is mijn Murena V6 ook van de partij zijn! Ik hoop hem al op de Limburgrit te kunnen tonen, maar anders een maand later in Zeeland! Kijken wie mij bij weet te houden op de Zeeuwse landweggetjes! Het zal een afwisselende rit worden langs pitoreske plaatsen met mooie uitzichten.

Nog niet alle details zijn uitgewerkt, maar op het eindpunt is er weer een mogelijkheid om gezellig met zijn allen een diner te nuttigen.

Zodra er meer details bekend zijn zal ik deze hier melden. Tot dan wat sfeerfoto's van vorig jaar.

Image

Image
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
GeorgeinBelgium
Posts: 190
Joined: Thu Sep 15, 2005 11:37 am
Location: Antwerpen

Meer inlichtingen over deze meeting/rit ...

Post by GeorgeinBelgium »

Plannen zijn al iets verder uitgewerkt en we gaan het dit jaat helemaal anders doen.

Alle Matra-Automobile wagens zijn welkom als ook mensen met een interesse in deze wagens die helaas (momenteel) geen rijdende Matra bezitten.

Startlocatie wordt de Grevelingendam. De eindlocatie van de eerste Zeelandrit. Verzamelen hier rond 12:00. Er is een groot restaurant waar we koffie kunnen krijgen en eventueel indien gewenst mensen nog even wat kunnen eten.

De rit an sich kan of een puzzelrit worden, of weer een rit in collone. Ben ik nog niet over uit.

De route zal over Scouwen-Duiveland gaan. Er zal over secondaire wegen zonder al te veel verkeershobbels worden gereden en er worden zo veel mogelijk foto-mogelijkheden van dit eiland benut. Zoals de MIG-straaljager die hier in de vrije natuur staat. (rijders van de eerste rit zullen deze nog wel kennen)

Eindpunt wordt een strandpaviljoen op de Brouwersdam al waar we kunnen genieten van een lekker bakje koffie en ook nog wat kunnen eten.

De bedoeling is om hier om 14:30 aan te komen. Hier is het mogelijk (indien genoeg aanmeldingen) om vanaf 15:00 met een groep een kitebuggy-workshop te volgen voor 35 Euro p.p. Deze duurt tot 17:00 en er zal geoefend worden met een powerkite op het strand en daarna zullen we op een strandbuggy door middel van deze powerkite heen en weer razen over het strand.

Na deze workshop zal menigeen in het strandpaviljoen een maaltijd willen nuttigen voor de terugreis.

Dat is in ieder geval nu mijn idee. Ik hoop dat er een groepje is die wel zin heeft in een potje kite-buggyen. Brouwersdam is in ieder geval een mooi punt om op tijd thuis te zijn als je hier geen zin in hebt...



Graag jullie idee of dit wat is. Het is weer eens wat anders dan normaal in ieder geval.

Zelf opteer ik ook voor het rijden in een colonne, maar wellicht rijden jullie liever een puzzelrit?
GeorgeinBelgium
Posts: 190
Joined: Thu Sep 15, 2005 11:37 am
Location: Antwerpen

Jammer maar

Post by GeorgeinBelgium »

Deze rit gaat niet door ....
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Post by matramurena »

Helaas kan deze rit geen doorgang vinden inderdaad.... Volgende keer beter.
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
Post Reply