Deelname aan de Rally des collinnes

afspaken voor bijeenkomsten...
Post Reply
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Deelname aan de Rally des collinnes

Post by benny »

Ik nam op 8 augustus deel aan een rondrit in Ronse: De rally des collinnes. Wat een prachtige rit. Wat die mensen konden bieden voor 25 euro was onvoorstelbaar. 's Morgens een ontbijt met croissant, chocoladekoek, boterkoek en koffie of chocolademelk. Daarna kwam er een rit in de prachtige streek van Ronse. Het tempo was een plezier om te rijden. Het ging vlot vooruit. Dan was er een aperitief voorzien gevolgd door een korte rit. 's Middags kregen we soep, friet met stoofvlees of gehaktballen in tomatensaus en als dessert een stuk taart naar keuze met koffie. Dan was het de beurt aan de namiddagrit waarbij een tussenstop voorzien was om dan te eindigen met een broodje met een worst. Het enige wat moest bijbetaald worden was de drank bij het eten 's middags en 's avonds. Wij waren met 3 Matra's aanwezig. Jules met zijn 530, Pierre met zijn Courrèges en ik met de Murena. We zullen volgend jaar indien ze daar weer een rit organiseren aanwezig zijn. Hopelijk hebben de anderen in Schaffen ook zo'n mooie dag. Ik zou zelfs voorstellen om volgend jaar als Matrameeting deel te nemen aan de Rally des collinnes. Enkele sfeerbeelden.
Attachments
De aperitief
De aperitief
IMG_2589.JPG (53.59 KiB) Viewed 5732 times
De Matra's tussen de andere  wagens
De Matra's tussen de andere wagens
IMG_2590.JPG (74.28 KiB) Viewed 5735 times
's middags de inwendige mens versterken
's middags de inwendige mens versterken
IMG_2596.JPG (61.47 KiB) Viewed 5736 times
De 3 Matra's broederlijk naast elkaar
De 3 Matra's broederlijk naast elkaar
IMG_2607.JPG (47.43 KiB) Viewed 5737 times
Last edited by benny on Tue Aug 09, 2011 9:52 am, edited 1 time in total.
Urbain
Posts: 904
Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
Location: Mortsel

Post by Urbain »

Dag Benny,

De meeting in Schaffen is pas volgende zaterdag (13 aug.)
Maar uw rondrit lijkt wel interessant, alleen spijtig dat het voor de meesten zo ver is. Misschien volgend jaar toch eens denken om ook deel te nemen.

P.S.
Als ze dat voor die prijs kunnen bieden hebben ze ofwel sponsors ofwel wordt alles door vrijwilligers gedaan...
groetjes,


Urbain

Murena 1.6 1983
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Dag Urbain,
ik weet dat ik mij een week vergist heb van de meeting van Schaffen, daarom had ik reeds mijn tekts aangepast. Ik weet dat het ver is en dat dat een begrijpelijke reden is om af te zien van een deelname aan een rit. Maar zeg nooit nooit.
User avatar
lemans
Posts: 320
Joined: Wed Mar 25, 2009 10:03 pm
Location: rotselaar heikant/berg

Re: Deelname aan de Rally des collinnes

Post by lemans »

[quote="benny"]De reden dat ik niet aanwezig was in Schaffen was omdat ik deel nam aan een rondrit in Ronse: De rally des collinnes. Wat een prachtige rit. Wat die mensen konden bieden voor 25 euro was onvoorstelbaar.

Mooie "line up" van de verschillende belangrijke matra modellen !!!!
ook leuk om eens een belgische courège te zien

stef
Post Reply