NIEUWJAARSMEETING 2011

afspaken voor bijeenkomsten...
matra530lx
Posts: 489
Joined: Sun Aug 06, 2006 3:17 pm
Location: 2220 Hallaar

Post by matra530lx »

Aan de Matraboys die aanwezig waren op onze meeting en die mij daar gesproken hebben zullen gemerkt hebben dat ik met enkele lichamelijke problemen te worstelen had.
Na diverse scans en onderzoeken is dus gebleken dat ik longkanker heb.
Het zal een tijdje stil worden van mijne kant uit, heb nu even iets anders aan mijn hoofd.
Het wordt een verhaal van chemo en bestralingen, daar een operatie niet mogelijk is wegens de zeer slechte ligging van het gezwel, dat nu al voor verlammingsverschijnselen in mijn linker zijde zorgt. Het risico bij een operatie is zo groot om aan de linkerzijde volledig verlamt te geraken dat ze hier niet willen aan beginnen.
Als ik mij goed voel zal ik het forum wel volgen, maar reacties zullen er niet bij zijn de eerste weken denk ik.
Ik wil hier toch ook nog meegeven dat het een zeer gezellige samenkomst was en ik ze zeker in 2012 niet wil missen.

Mvg,

Matra 530 Lx
Matra 530 A
Matra 530 LX
Matra 530 SX
Avantime 2.2 Dci x2
User avatar
oetker
Posts: 7982
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Dat is heel slecht nieuws voor je Jean, en het is te begrijpen dat het verwerkt moet worden.
Het was me niet opgevallen tijdens de meeting, maar ik ben altijd nogal bezig als er zo'n dag is.
Laten we op een goede afloop hopen, en ieder geval beterschap gewenst ook namens Linda.

Herman.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Jean,

Zoveel tegenslag bij elkaar, onbegrijpelijk. Hier zijn geen woorden voor. Je gaat dat door een hel dat is duidelijk. Laat ons hopen dat de behandeling die je moet ondergaan het gezwel onder controle krijgt zodat je nog een gelukkige oude dag mag beleven.
Vooral de moed niet laten zakken.
In mijn gebed zal ik zeker aan je denken.
Veel sterkte en beterschap.
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

slik, daar word ik stil van Jean. Veel sterkte gewenst en vooral veel beterschap en laten we met z'n allen hopen dat het goed mag aflopen !
Bagheera X '78
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Post by hendrik »

Dag jean, ook van mij veel veel beterschap gewenst en ik hoop dat het heel snel goed komt voor je.






grt harry de matra.
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Op zo'n momenten sta je even stil bij het leven en vooral de immense druk die mensen elkaar opleggen.
Ik hoop van ganser harte dat je steeds je kracht blijft halen uit de mensen en vooral de passies in je leven.
Ze kunnen een onuitputtelijke bron van energie voor je betekenen.
Carine en ikzelf wensen je alle sterkte toe en hopen dat alles terug in orde komt.
Maar wat graag zou ik op de meetings met mijn gele Bagheera naast jouw gele M530 willen staan!

Obstacles are what you see when you get your eyes off your goals.

Hou moed!

Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Normaal kom ik nooit op een genomen beslissing terug (ik had beslist dat ik om gekende redenen niet meer op het forum zou reageren) maar dit nieuws van Jean breekt mijn kop.

Jean , sterkte in die nieuwe beproeving,Carine en ik hopen dat u volledig hesteld van die verdomde ziekte.
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Dit zijn berichten die je niet wilt horen :( ... hier schieten woorden gewoon te kort.

In ieder geval heel veel sterkte en beterschap toegewenst in de zware strijd die je staat te wachten, en houd de moed erin.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
matrafan
Posts: 2140
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Post by matrafan »

Dit is een hard verdict Jean.

Ook van het noorden van Limburg veel sterkte toegewenst.

Jos en Reinhilde.
Urbain
Posts: 904
Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
Location: Mortsel

Post by Urbain »

Jean,

Dit is inderdaad slecht nieuws. Ik was erbij toen mijn jongere broer (ook uit Hallaar) vorig jaar van de dokter een soortgelijke diagnose kreeg. Zo een nieuws doet een mens geen goed en ik kan best begrijpen hoe jij je nu voelt. Je voelt je machteloos en je moet je noodgedwongen overleveren aan de medische wetenschap, in de hoop dat die het zullen oplossen. Je leeft constant tussen hoop en vertwijfeling. Dat is niet altijd gemakkelijk, maar ik weet dat je een doorduwer bent en het dus niet zal opgeven.
Godelieve en ikzelf wensen je dan ook veel sterkte en doorzettingsvermogen en hopen dat uiteindelijk alles terug in orde komt.

Veel sterkte,

Urbain

P.S. Mijn broer recupereert momenteel van zijn laatste chemo die al bij al niet al te veel lichamelijke ongemakken teweeg bracht. Maar voor het definitieve resultaat is het nog enkele weken wachten.
andré
Posts: 189
Joined: Sat Oct 13, 2007 9:47 pm
Location: Leopoldsburg

Post by andré »

Dag Jean,

Dat is inderdaad een hele boterham om te verwerken! Zo een diagnose komt altijd als een klap en ik kan mij enigszins voorstellen dat je dit gerust kon missen in je gezin.
Gelukkig is met chemo tegenwoordig evengoed resultaat te boeken als met een operatieve ingreep. Je zult alleen wel even een minder aangename tijd door moeten, zoals je zelf al aangeeft, maar zo'n stoere 'bonk' als 'de Jean' krijgen ze toch niet rap klein.
Ik weet dat het misschien wat raar overkomt om te zeggen maar belangrijk is nu het geloof in jezelf, in je eigen kracht om deze situatie 'de baas' te blijven met het vooruitzicht van een goede afloop. De kracht van een positieve ingesteldheid, vooral in moeilijke tijden, is overweldigend en verricht wonderen.
Door spijtige omstandigheden kon ik niet op de nieuwjaarsreceptie aanwezig zijn. Ik heb dus nog een demonstratie-ritje in je prachtige Avantime tegoed.
Hou de moed er in jongen!
Groetjes
André en Gilberte
User avatar
JEAN
Posts: 428
Joined: Sat Feb 07, 2009 1:34 pm
Location: Roeselare

Post by JEAN »

Veel sterkte in deze moelijke periode.
Achter regen komt zonneschijn zeg ik altijd dus ga ervoor en laat je niet kennen.


veel sterkte
Jean uit West-Vlaanderen
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Beste Jean,

We kennen mekaar al meer dan 25 jaar, hebben alle hoogtes en laagtes meegemaakt. Steeds is alles uiteindelijk goedgekomen. Vele waters zijn doorzwommen, maar verdronken zijn we nooit.
Toen ik daarnet je boodschap las zat ik echt met een krop in de keel, ik ben er rotsvast van overtuigd dat je hierdoor zal komen. Carina en ikzelf wensen u alle sterke en doorzetting om de ziekte te overwinnen. Een man met uw wil zie ik daar zeker in slaan. Kan ik iets voor je doen, laat het me gerust weten. In 2012 zien we je zeker volledig hersteld terug en kunnen we onze passie verder delen.
Last edited by ALAIN VAN AKEN on Thu Mar 24, 2011 5:50 pm, edited 1 time in total.
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Dag Jean, dat moet een ongelooflijke harde klap geweest zijn. Ik weet dat je het karakter hebt om je hierdoor te slaan en dat je de moed niet zal laten zakken. Wij ( Randy, Marleen en Benny)wensen je veel kracht en de spirit toe voor een voorspoedig herstel.
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

Dag Jean,

Toen ik gisteren je bericht las stond ik even met mijn voeten aan de grond genageld en wist ik niet direct wat je te schrijven om je een hart onder de riem te steken. Nu trouwens nog steeds niet.

Je staat in mijn geheugen gegrifd als een kast van een vent en daar zal die kanker niets aan veranderen.
Wij wensen je van hieruit veel sterkte, kracht en een goed herstel toe.

Groeten,
Geert en Stéphanie.
jurgen M
Posts: 1114
Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am

Post by jurgen M »

Ook van heiruit veel sterkte toegewenst.
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

:o :o Veel sterkte veel beterschap en al wat je wensen mag.
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

:oops: Oeps, dit had ik nog niet gelezen..........
Euh......, en bedankt om mij te sturen,....... aan de persoon, ......... hij zal het wel weten…………

Jean, ge zijt nen harde, en eigenlijk zou ik je niet anders wensen, want zo ken ik je intussen.
Dat maakt je eigenlijk zelfs interessant, ik weet zeker dat je een harde bent om terug te vechten!
Dit wordt een harde strijd, die ikzelf en mijn omgeving absoluut niet wens mee te maken.
Een strijd welke je eigenlijk zelfs mensen die je niet liggen wilt toewensen.
Mentaal en fysieke sterkte toegewenst Jean en ook aan de mensen die je lief zijn.
Mocht je al enige steun willen, welke aard ook, vraagt er gewoon om………..
Last edited by Paul on Tue Apr 12, 2011 6:01 pm, edited 1 time in total.
matra530lx
Posts: 489
Joined: Sun Aug 06, 2006 3:17 pm
Location: 2220 Hallaar

Post by matra530lx »

Bedankt Jongens voor de steun die jullie mij via deze weg geven.
Vandaag de tweede chemokuur gekregen en tegelijk plat gespoten tegen het misselijk worden, vandaar mijn reactie voor jullie steun.
Met andere woorden ik voel mij er nu toe in staat, dat was de week die voorbij is wat anders, 8 kilo afgevallen.
Ik ga het hier toch bij laten want ik begin al te zweten van al dat typen.
Nogmaals bedankt.

Mvg,

Jean
Matra 530 A
Matra 530 LX
Matra 530 SX
Avantime 2.2 Dci x2
zeuneke
Posts: 186
Joined: Mon Feb 21, 2005 10:19 pm

Post by zeuneke »

Beste Jean,
Ik ben waarschijnlijk de laatste van de bende die op de hoogte is gebracht, door de weinige tijd die ik heb voor het forum heb ik dit alles gemist. Maar bedankt voor je telefoontje,ik ken je nog maar enkele jaren maar we zijn altijd goed " door de zelfde deur" gekunnen door onze gezamelijke passie: auto's en vooral de passie van de onderdelenmarkt !
Ik weet zeker dat je dit kan overwinnen, maar je moet weten dat je altijd mag rekenen op onze (ook logistieke )steun !
Ik heb een lange babbel( kort kan bijna niet ) met je gedaan op de meeting, waarbij ook je probleem tersprake kwam, wisten we toen dat dit zo zou lopen! Maar zoals ik je aan de telefoon al zei, je moet jezelf nu in handen geven van mensen die voor de "mekaniek der mensheid" hebben gestudeerd en vertrouwen op hun kunde en ervaring, net zoals er dokters zijn die hun auto aan ons toevertrouwen !

Anja en ikzelf, maar ook onze kinderen (weten nog dat er ne grote beer zijn pompen kwam halen en zo lang bleef dat hij beter kon blijven slapen...) wensen je sterkte en vechtlust in deze harde dagen van chemo !

bij deze wil ik de moderator vragen deze tread te verplaatsen en ter hernoemen zodat we via deze berichten naar jean kunnen sturen en ontvangen ( Bv onder offtopic en titel "sterkte Jean")

Frank
User avatar
fjodor 2.2
Posts: 171
Joined: Mon Mar 30, 2009 10:17 am
Location: Amersfoort (NL)

Post by fjodor 2.2 »

Beste Jean,

Vanuit amersfoort heel veel sterkte de komende tijd.

Hartelijke groet,

Fjodor
User avatar
GEN3
Posts: 126
Joined: Sun Jun 03, 2007 2:47 pm
Location: 3600

Post by GEN3 »

Ook vanuit het Genkse zeer veel sterkte gewenst!

Gendrey & Danny.
Post Reply