dit moet toch niet altijd gepaard gaan met een rondrit.
We kunnen toch samen afspreken op een centrale plaats zodat het voor iedereen te doen is om af te komen voor een gezellige babbel en een drankje

Zodat iedereen elkaar nog eens ziet zodat de band van matra mania nog groter word.
Kan me niet voorstellen dat je bij een club aansluit om onderdelen en raad voor de matra alleen er is toch ook nog het sociale gedeelte waarom men een deel wil uit maken van een club.
Ik weet het is voor iedereen niet altijd gemakkelijk om vrij te maken maar een paar keer moet toch te doen zijn

mss zijn er nog mensen die denken zoals ik mss ook niet maar daar kunnen we maar een conclussie maken als iedereen eens zijn mening daarover zegt.
Dus mijn mening is een paar keer per jaar een samenkomst met de matra's voor een rondrit of een gezellige bijeenkomst met een frisse pint of cola moet toch ook kunnen zeker in de zomer dat het in de winter minder is dat is te begrijpen.
Nu ik ben nieuw en mss iets te voortvarent op dit gebied maar ik ben lid geworden om nieuwe mensen te leren kennen heb al twee toffe limburgers een beetje leren kennen en een west-vlaming graag nog een paar noordenburen ook.
mvg
Jean