Oldtimermeeting Wervik -BEDANKT-

afspaken voor bijeenkomsten...
Post Reply
ogalle
Posts: 2
Joined: Thu Aug 07, 2008 5:24 pm

Oldtimermeeting Wervik -BEDANKT-

Post by ogalle »

Bedankt aan alle bezoekers, deelnemers en exposanten voor de geslaagde 8ste editie van onze meeting!!!

foto's op
http://rallyfotosaswin.freehostia.com/o ... index.html
(later meer foto's)[/b]
User avatar
matrafan
Posts: 2140
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Post by matrafan »

Zeer mooie foto's.

De Simca en Matra delegatie was precies talrijk aanwezig.

Was voor mij een beetje te ver uit de richting, had tevens een andere rondrit op de planning staan.

Veel succes voor een volgende meeting.
User avatar
oetker
Posts: 7982
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Het weer was niet geweldig zo te zien.
Heb nog overwogen erheen te gaan, echter de afstand is behoorlijk en wist niet of ik de Murena klaar zou hebben voor de reis.
Wel een aardige collectie bij elkaar.
Altijd leuk om te zien
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Post by Knockaert Luc »

Inderdaad Herman, het was prachtig.
Als we hier iets doen in Wervik is dit steeds in orde. We hebben nu ook al de ervaring van de 7 vorige edities, dus...
Het enige wat we zelf niet in handen hadden was het weer en zelfs dat is nog meegevallen. Ok, de zon ontbrak, maar de temperatuur viel goed mee. De eerste regendruppels zijn gevallen rond 15.00u, maar dan waren de meeste mensen er al, dus voor ons geslaagd.
In totaal hebben we een 400 wagens gehad en zowat 10000 bezoekers (volgens de politie, in het geval van betogingen zijn er dan steeds nog meer dus... :lol: )
Wat de Matra-sectie betreft, een 30-tal, waaronder 4 Rancho's (1 D?couvrable (Fr)), 1 prachtig gerestaureerde Espace-1e versie, een 10-tal Bagheera's (1 mooie Courr?ges in originele staat) en verder nog zoals gebruikelijk een ganse tros Murena's. Op het 'Matra-plein' was er ook een standje opgebouwd van de Franse club 'Matra-Passion'.
Daarnaast hebben we een 50-tal prachtige Simca-Chrysler-Talbot's mogen ontvangen met ook een stand van Simca-Matra-Chrysler-Talbot club-Belgi?. We mogen dus van een groot succes gewagen. Het was in ieder geval het hoogste aantal Matra's ooit samen gezien in hier bij ons in Wervik (normaal gaat het slechts om mijn negen :lol: )
Naast veel Belgen en Fransen waren er ook een paar Britten en enkele landgenoten van u, o.a mensen vanuit de omgeving Arnhem, wat toch ook al een behoorlijke afstand is.

Vermoedelijk was Georges (Rancho) het enige Matramania lid die aanwezig was.
Voor nog meer sfeerbeelden verwijs ik naar volgende links, soms komt er wel wat 'scrol-werk' bij te pas, maar het loont de moeite.
http://retro59.bb-fr.com/meetings-bours ... 678-30.htm
http://www.simcaworld.com/forum/viewtopic.php?t=4634
Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Post by Knockaert Luc »

Nog even dit, nu al met stip te noteren in het agenda:
Volgende editie, 16 Augustus 2009 met als thema dit jaar vermoedelijk Opel, maar zoals steeds zijn alle merken welkom.

Luc
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Bedankt voor de info Luc, ik zet het op onze kalender voor 2009.
Goed weer, een mooie opkomst en gelukkige mensen meer moet dat niet zijn. Georges was niet de enige, ik heb van verschillende mensen een positieve indruk vernomen. :wink:
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Matravrienden,

Prachtige meeting.
Wat was ik graag daar geweest maar een gebrek aan energie en de vele km hebben mij tegengehouden. :cry:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply