Zijn er geïnteresseerden voor een rondrit?????
Ik zou indien er interesse is, er nog één in elkaar willen flensen.
In september omdat ik het vroeger niet voor elkaar kan krijgen wegens een operatie en een revalidatie van 3 maanden.
Stel maar een datum voor, ik sta open voor elk voorstel.
Rondrit 2012
- matrafan
Hoi Benny vindt dit een prima idee.
Indien mogelijk liefst op een zaterdag maar indien de datum op tijd bekend gemaakt wordt mag dit ook op een zondag.
Enkel het weekend van 14/15/16 September zitten we met de Matra in Duitsland.
Zal meteen een datum voorstellen onder voorbehoud:
22 September 2012
Laat andere voorstellen maar komen.
Indien mogelijk liefst op een zaterdag maar indien de datum op tijd bekend gemaakt wordt mag dit ook op een zondag.
Enkel het weekend van 14/15/16 September zitten we met de Matra in Duitsland.
Zal meteen een datum voorstellen onder voorbehoud:
22 September 2012
Laat andere voorstellen maar komen.
- Paul
Dag Benny,
je lijkt een "wat moeilijke periode" te moeten doormaken, sterkte en een spoedig herstel.
Blijkt je anders niet te weerhouden, dunkt mij.
Ik hoop echter, dat het allemaal een beetje de moeite loont, want er wordt al eens "een opmerking" gemaakt dat er weinig gebeurt bij Matramania, maar anderzijds is de bereidheid om deel te nemen aan een dergelijk gebeuren eerder zwak.
Toch vind jij altijd de moed om door te gaan, dat zal zijn oorzaak hebben in dat West-Vlaamse bloed, vermoed ik.
Alvast bedankt!
je lijkt een "wat moeilijke periode" te moeten doormaken, sterkte en een spoedig herstel.
Blijkt je anders niet te weerhouden, dunkt mij.
Ik hoop echter, dat het allemaal een beetje de moeite loont, want er wordt al eens "een opmerking" gemaakt dat er weinig gebeurt bij Matramania, maar anderzijds is de bereidheid om deel te nemen aan een dergelijk gebeuren eerder zwak.
Toch vind jij altijd de moed om door te gaan, dat zal zijn oorzaak hebben in dat West-Vlaamse bloed, vermoed ik.
Alvast bedankt!
- oetker
- oetker