Beste Godfried,
Deze man heb ik op 13/04/06 volgende mail gestuurd (naar zijn buur op zijn aanvraag, want zoals gemeld door u heeft hij geen internet).
Wat moet ik nog meer doen? Zijn wagen gaan afwassen, wachten tot in de eeuwigheid...
Dag Raymond,
Allereerst sorry voor het lange wachten maar mijn jobs nam alle tijd in beslag
Om in te schrijven bij de club zijn er 2 mogelijkheden nl lid via internet (tijdschrift zelf downloaden en afdrukken) voor 25 Euro/jaar of lid via post(tijdschrift wordt u toegestuurd) voor 40 Euro/jaar. Zelf hebben we het liefst inschrijving via internet.
U lidmaatschap begint te lopen van zodra u storting op onze rekening (979-3880654-77) staat en de gegevens van uw wagen (chassisnummer, eerste inschrijving,...en foto) in onze bezit zijn. Na inschrijving ontvangt u een paswoord waarmee u al info van onze site kan raadplegen en alle diensten beschikbaar worden.
Mvg,
Alain Van Aken
Eerst volgende meeting
RONDRIT 2006
We verzamelen in " Place2B " (
www.Place2B-Torhout.be )in Lichtervelde vanaf 8u30.
Daar is een ontbijt voorzien.
In de voormiddag is een korte rit voorzien van ongeveer 50 km.
Dan bezoeken we een klein automuseum ( voor de dames is er een shoppingcenter naast ).
Daar is de mogelijkheid voor een kleine hap ( niet inbegrepen in het inschrijvingsgeld ) terwijl we kennis maken met de andere deelnemers.
Dus waar we 's middags halt houden om een kleinigheid te eten, werken ze enkel met verse produkten. Om te weten wat ze moeten bestellen, en voor een vlotte bediening vraagt de uitbater aan de deelnemers wat ze EVENTUEEL die middag zouden willen eten. Op het overzicht kun je uw keuze maken. Gelieve uw keuze door te sturen aan Jules of Benny.
In de namiddag is er een rit van 90km via goed berijdbare landelijke wegen. Daarin zijn er 2 stops voorzien.
Om dan weer op ons punt van vertrek aan te komen waar een warme maaltijd ons wacht.
De deelname kost per persoon ?30.
Inschrijvingen en betalingen moeten gebeuren voor 20 april op het volgende nummer:Raes Benny marelputstraat 3 8870 Izegem 083-0266299-37 met vermelding "RONDRIT 2006 en het aantal deelnemers.
Voor buitenlandse deelnemers IBAN: BE35 0830 2662 9937
BIC GKCCBEBB
Leden van Matramania zonder rijvaardige Matra mogen met een andere auto deelnemen. Niet-leden worden vriendelijk gevraagd om met een Matra deel te nemen.
Na inschrijving ontvangen de deelnemers via internet een gedetailleerd plan om uit te printen. Daarom vragen wij om jullie e-mailadres door de geven aan
benny.raes@telenet.be. of aan
jules.maes@skynet.be.
--------------------------------------------------------------------------------
menu cafetaria.GIF
Description:
Filesize: 13.83 KB
Viewed: 445 Time(s)
--------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding 040.jpg
Description:
Filesize: 82.28 KB
Viewed: 1057 Time(s)
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Johan Vermesen [mailto:
vermesenjohan10@hotmail.com]
Verzonden: dinsdag 4 april 2006 11:59
Aan:
matramania@skynet.be;
vermesenjohan10@hotmail.com
Onderwerp: aanvraag papieren lidmaatschap matra club
Geachte heer Van Aken Alain,
Graag zou ik lid willen worden van uw matra-club. Gelieve mij de nodige informatie over te maken via mijn persoonlijk adres of via dit e-mailadres van mijn buurman.
Mijn persoonlijk adres is :
Raymond Nelissen
Pelgrimlaan 31
3511 Hasselt
011/37.87.84
Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. Downloaden? Klik hier.