Re: Koppeling 2.2: Wat doe ik verkeerd?
Posted: Wed Nov 17, 2021 10:17 pm
ik heb ee. 2.2 bak gereviseerd.
wat heb ik vervangen?
oliekering bij de koppelingskant.
Lager bij se koppelingskant. is SKF 620 weet niet meer .aar zat ooki mijn LG wasmachine
syncro 2e . andere synchros 1e 3e 4e 0.3mm afgehaald zodat weer maximaal meegaat. er past dan 1mm voelermaat tussen gandwiel en synchro. 5e waz Ok.
2e versnelling juiste tandwiel gepaatst zat er 1 in met de verkeerde schuining waardoor syncros van de 2e hooguit 8000 km meegingen. complete de drukroep met druklager. Moer van pook vervangen en nieuwe waterkering gemaakt van rubber. Als je het goed wil doen vervangoom de lagers bin xe 5e. Ik kon ze toen niet vinden maar vond ze dr matig uit zien. kopelings c ilinder beide vervangen.master en slave. Dif..olekeringen van SKF bidirectioneel. Kogels op de stang. asticpoom kog vervangen door stalen versie..
stangen stelsen gemodificeert.
Na al dit werk had kk ee. super schakelende bak. Hebanderen in de 2.2 laten rijden. en menstond. er versteld van dat het zo goed kan zijn
wat heb ik vervangen?
oliekering bij de koppelingskant.
Lager bij se koppelingskant. is SKF 620 weet niet meer .aar zat ooki mijn LG wasmachine
syncro 2e . andere synchros 1e 3e 4e 0.3mm afgehaald zodat weer maximaal meegaat. er past dan 1mm voelermaat tussen gandwiel en synchro. 5e waz Ok.
2e versnelling juiste tandwiel gepaatst zat er 1 in met de verkeerde schuining waardoor syncros van de 2e hooguit 8000 km meegingen. complete de drukroep met druklager. Moer van pook vervangen en nieuwe waterkering gemaakt van rubber. Als je het goed wil doen vervangoom de lagers bin xe 5e. Ik kon ze toen niet vinden maar vond ze dr matig uit zien. kopelings c ilinder beide vervangen.master en slave. Dif..olekeringen van SKF bidirectioneel. Kogels op de stang. asticpoom kog vervangen door stalen versie..
stangen stelsen gemodificeert.
Na al dit werk had kk ee. super schakelende bak. Hebanderen in de 2.2 laten rijden. en menstond. er versteld van dat het zo goed kan zijn