Vier Pinkers constant aan

alle informatie over het restaureren en werken aan de Murena
Post Reply
Urbain
Posts: 904
Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
Location: Mortsel

Vier Pinkers constant aan

Post by Urbain »

Hallo,

Ik zit met een eigenaardig probleem. Toen ik mijn wagen aan het voorbereiden was om naar de technische controle te gaan, begonnen mijn vier pinkers
plotseling te zonder enige reden te werken. Ik heb ondertussen de pinkdoos vervangen, zonder resultaat. Daarna de schakelaars van de pinklichten ook zonder resultaat. Als ik de knop van de pinklichten indruk zie ik het controle lampje van de pinklichten aangaan, anders is dat uit. Ik veronderstel dat er ergens een vals contact naar de massa moet zijn, maar ik heb dit nog niet gevonden. Het enige dat helpt is de zekering uittrekken, maar daarmee geraak ik zeker niet door de controle. Ik kan voorlopig niets zinnigs meer bedenken, heeft er iemand nog een idee?
groetjes,


Urbain

Murena 1.6 1983
Urbain
Posts: 904
Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
Location: Mortsel

Re: Vier Pinkers constant aan

Post by Urbain »

Hoe stom kan ik zijn.....

Het probleem is opgelost. De handle van de pinklichten stond omlaag en ik had dat niet opgemerkt, waarschijnlijk omdat ik de Murena niet genoeg gebruik....

Enfin een probleem dat er eigenlijk geen was.
groetjes,


Urbain

Murena 1.6 1983
User avatar
matrafan
Posts: 2137
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Re: Vier Pinkers constant aan

Post by matrafan »

?????????????

Nog effen geduld Urbain en dan moogt ge uit uw winterslaap komen.

Of steken er al andere redenen de kop op, we worden er ook niet jonger op. :roll: :roll: :roll:
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Matra69
Posts: 79
Joined: Tue Feb 28, 2012 1:03 am

Re: Vier Pinkers constant aan

Post by Matra69 »

Naar de keuring zal je nu niet moeten gaan vrees ik ze is gesloten wegens heel dat corona gedoe... :-?
Post Reply