Matra Murena 2.2 uit 1983 omgebouwd naar 3.0 V6 12V.
In mijn bezit sinds 2001 en hoewel er zat is om aan te pakken al veel aan gedaan.
Laatste problemen die ik had waren vreemd werkende knippers (opgelost) en een licht op en neer gaand toerental bij stationair. (vacuumlek hoogstwaarschijnlijk want de klaplampen gaan ook minder goed open en dicht)
Vraag die ik wou stellen en waarom ik nu maar gewoon een algemeen topic open; zou de motor reageren op een vacuumlek in het systeem van de koplampen of moet ik enkel zoeken in de slangen rondom de motor zelf? Ik ben al in de weer geweest met wat snelstart-spray rondom de hoofd slangen maar tot nog toe geen lek gevonden.
Gelukkig rijdt hij wel gewoon dus in de zomer is het heerlijk rijden. Zeker nu ik de dorpels van mijn Vito moest lassen is het handig een rijdende auto te hebben, hoewel niet het hele gezin er in past.
