1.6 achterruit verwarming
Posted: Thu Feb 09, 2012 9:05 pm
Ik wil even voor de zekerheid wat controleren. Nu ik de accu naar achter heb gezet en de kabelbomen opnieuw aan het maken ben, kunnen sommige draden een ander traject gaan lopen.
Klopt het dat de achterruit verwarming direct op de 12V zit geschakeld ?
Voor zover ik het zie loopt er een traject 3C vanuit de zekeringkast over zekering F2 (16A) direct door naar relais M2.
Relais M2 wordt door schakelaar H6 en draad 5 geactiveerd en schakelt daarmee de zaak aan.
Voordat ik een lichtshow creeer wil ik even checken of dit klopt. Ik dacht nl dat er minder dan 12V gebruikt werd.
bvd
Richard
Klopt het dat de achterruit verwarming direct op de 12V zit geschakeld ?
Voor zover ik het zie loopt er een traject 3C vanuit de zekeringkast over zekering F2 (16A) direct door naar relais M2.
Relais M2 wordt door schakelaar H6 en draad 5 geactiveerd en schakelt daarmee de zaak aan.
Voordat ik een lichtshow creeer wil ik even checken of dit klopt. Ik dacht nl dat er minder dan 12V gebruikt werd.
bvd
Richard