Ik heb de draadboom van de 2.2 motor opnieuw gemaakt.
Er zijn niet veel kabels die naar het spruitstuk gaan.
1 kabel geeft + voor de afsluiter op de 2.2 carb (zit niet op de S) en de andere is dan van de temperatuurzender op het thermostaathuis.
De + wordt dus niet gebruikt bij jou, en als de andere niet aangesloten zit heb je geen temperatuurmeter.
Op de foto is het moeilijk te zien, maar het lijkt of de draden bij de dynamo hangen.
Daar zijn wel vaker de draden niet aangesloten, en dat zijn dan meetdraden voor de testconnecter.
Als het voor de dynamo is dan is de rode draad + via lampje voor de voorspanning spoel van de dynamo.
Als die niet aangesloten is dan blijft het dynamolampje uit bij contact aan.
Dan is dat draadje dus +L op de dynamo, en indien een ander type dynamo +D
Hier moet het mee te doen zijn.
http://www.matramania.be/phpBB2/viewtop ... 0260#30260
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006