inlaat spruitstuk papier pakking, vloeib. pakk. of niet ?
- Richard
inlaat spruitstuk papier pakking, vloeib. pakk. of niet ?
Hoi,
Ik wil nieuwe bougies plaatsen. Nu heb ik het aangepaste inlaat spruitstuk erop zitten en ontkom er niet aan deze te demonteren voordat ik de bougies kan verwijderen.
Ik heb bij carjoy nieuwe paking besteld en deze is nu binnen. Het beteft een papier pakking. Het is even geleden dat ik dit soort heb verwerkt. Moet er nu wel of of juist geen vloeibare pakking bij tussen ?
bvd
Richard
nb. moet ik de electroden nog op een bepaalde afstand zetten of is het plug and play ?
Ik wil nieuwe bougies plaatsen. Nu heb ik het aangepaste inlaat spruitstuk erop zitten en ontkom er niet aan deze te demonteren voordat ik de bougies kan verwijderen.
Ik heb bij carjoy nieuwe paking besteld en deze is nu binnen. Het beteft een papier pakking. Het is even geleden dat ik dit soort heb verwerkt. Moet er nu wel of of juist geen vloeibare pakking bij tussen ?
bvd
Richard
nb. moet ik de electroden nog op een bepaalde afstand zetten of is het plug and play ?
- matrafan
- matrafan
- hendrik
Je hebt ook al rugproblemen ik kan er ook aan mee spreken dan licht het project ook zo stil. Maar die motor ziet er zeer mooi uit echt vakwerk. Ik wil die van de grijze murena er ook uit halen maar mijn rug laat het niet toe dus dan maar wachten dat het weer wat beter gaat we zien wel. Ik heb toch de gele om mee te rijden dat maakt het toch wel wat goed.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- GODFRIED
- Richard
Als ik het zo zie op de voorgaande foto is er origineel ook niet veel plek om de bougies eruit te halen.
Met de aanpassing op mijn blok kan je er helemaal niet meer bij, maar ik zie zo snel ook geen mogelijkheid dit nog aan te passen. Zal wel eens per jaar het spruitstuk moeten demonteren om de bougies te vervangen.

Met de aanpassing op mijn blok kan je er helemaal niet meer bij, maar ik zie zo snel ook geen mogelijkheid dit nog aan te passen. Zal wel eens per jaar het spruitstuk moeten demonteren om de bougies te vervangen.