HARRY DE MATRA MAN
De foto's liggen wat door elkaar.

Ik hoorde dat iemand in mijn gemeente een Matra gekocht heeft, natuurlijk moest ik deze persoon leren kennen. Ik ben bij hem op bezoek geweest en inderdaad hij heeft twee murena?s aangekocht. De gele komt van een ex-clublid. De grijze murena werd gekocht voor onderdelen maar bleek na controle en vervanging van een stuurkogel nog veel te goed voor de afbraak, en deze zal door Harry herstelt worden. Hoe kom je nu bij een Matra terecht was mijn vraag, "in de jaren 70 noemde men mij hier de Matra man". Ik had 4 bagheera's en ze reden geweldig was zijn antwoord. Ja, roesten deden deze ook, op een ogenblik tijdens het rijden vloog een koplamp met houder en al over het dak weg. Herstellen was geen probleem, onderdelen had hij genoeg. Om familiale reden werden dan de Matra?s verkocht, maar het virus heeft hem nog altijd te pakken en daarom heeft hij nu terug enkele Matra's aangekocht. "Deze zijn voor het leven" kreeg ik te horen. Zelfs terug een bagheera kopen en restaureren ziet hij zitten. Hij heeft op enkele maanden al veel nieuwe onderdelen aangekocht en hij kijkt niet naar ??n doos, alles wordt in veelvoud aangekocht. Ja, lid worden van MatraMania ziet hij ook zitten. Het is een man met veel sleutel ervaring en herstellingen van radio's en tv's. Van gereedschap is hij goed voorzien. Fijn voor mij dat hij in de buurt woont, op 10 min ben ik daar. We gaan elkaar zeker nog veel treffen en gezellig over Matra lullen.
Zie de foto's voor jullie eerste indruk van deze Matra man.
Ik wens hem alvast h??l veel plezier met zijn Matra's en welkom bij MatraMania, dit zal waarschijnlijk gebeuren tijdens de nieuwjaarsreceptie van MatraMania.
Harry succes.