Zoals gebruikelijk geen info voor de Murena, maar ik weet dat het ook de QR1561S is.
We zullen met elkaar wel eens een keer wat moeten om onze hobby op langere termijn ook nog betaalbaar te houden.GODFRIED wrote:
Herman, met dit onderzoek maak je het gemakkelijk voor de andere matraliefhebbers die het stuurhuis willen vernieuwen.
Spijtig dat niet iedereen zo open is om zijn informatie met anderen te delen. Prachtig werk wat je verricht.
Gewoon door de overbodige teksten weg te poetsen...ik gebruik hiervoor meestal de "backspace" knop.GODFRIED wrote:
Hoe halen jullie met quote ??n zin uit een tekst????
Ik weet dat je veel alternatieve delen gebruikt, maar wat doet die rode kraan daar eigenlijk?oetker wrote:![]()
Die plaatjes zorgen ervoor dat het stuurhuis op de juiste hoogte t.o.v. de wielen staan. Als de wielen compleet in of uitveren zullen de wielen iets naar binnen sturen. In het werkplaatshandboek staan 6 pagina's over hoe dit af te stellen, en hoe de dikte van de plaatjes te bepalen.oetker wrote: Alleen weet ik nog niet hoe met die afstelplaatjes aan de gang te gaan.