Benny heeft zijn nieuw interieur komen tonen van zijn matra moet zeggen was in orde wanneer mijn interieur is versleten weet ik waar voor ik moet sparen gelukkig is mijn interieur nog in goede staat kan zeker nog vele jaren mee
Benny nog eens bedankt voor de boodschappen die je mee had van bij carjoy
Deuren zijn geen probleem en de zithoogte is goed want het zitvlak van de zetels is niet teveel opgevuld. De rug geeft nu een goede steun want de zijkanten zijn nu iets harder en je voelt nu duidelijk de steun.
In het vervolg zal ik moeten uitkijken wat ik aan heb, wanneer ik ga rijden met de Murena. Het is gedaan om vlug nog eens naar een doe-het-zelfzaak te snellen zonder op de kledij te letten.
Mooie stoeltjes benny.
Ga je er een Murena Courage van maken
Standaard maar een deken meenemen om even vlug op de zetels te leggen als je de overall aan hebt.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Heeeeel mooi zo in het wit! Zou bijna mijn eigen stoelen weer opnieuw laten doen!
Overigens ook oppassen met spijkerbroeken! Ik heb in mijn zakelijke auto lichtgrijs leder en met nieuwe spijkerbroeken kleurt het snel blauw.
Ik heb voordat ik mijn interieur bij Carjoy heb laten doen verschillende prijzen opgevraagd, en kan zeggen dat het bij Carjoy toch erg vriendelijk geprijsd was. Waarschijnlijk ook dankzij het inruilen van de oude zetels en plaatsen van "gereviseerde"
Last van slecht sluitende deuren en te hoge zitpositie heb ik nooit gehad.
Richard, je ruilt de zetels in. Alle onderdelen die bekleedt zijn met stof worden vervangen. Dus alles wat in het wit is op de foto's wordt vervangen. De rest van de deurpanelen niet.
Matramurena, er moet ergens op het forum een topic bestaan over de opbouw van de middenconsole. Hij is gebouwd naar het model van uw middenconsole. Ik wil je wel de foto's mailen indien je dat wil.
benny wrote:Richard, je ruilt de zetels in. Alle onderdelen die bekleedt zijn met stof worden vervangen. Dus alles wat in het wit is op de foto's wordt vervangen. De rest van de deurpanelen niet.
okay, dus de delen aan de deurpanelen en het dashboard zijn nu weer helemaal nieuw.... Komen de raamstijlen ook mee of hoort dat bij het hemel ?
Weet je ook wat de kosten zijn voor het hemel te bekleden en of ze dan ook de zonnekleppen meepakken ?
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
De A-stijl en het dak zijn optioneel. Laslo van Carjoy raadt het bekleden van het dak af omdat er teveel uitsparingen zijn. Het dak van leder voorzien kost 300 euro.
benny wrote:De A-stijl en het dak zijn optioneel. Laslo van Carjoy raadt het bekleden van het dak af omdat er teveel uitsparingen zijn. Het dak van leder voorzien kost 300 euro.
ja, die uitpsparingen, dat is 1 van de redenen dat ik ernaar vraag. Bij mij zijn ze bekleed met een in mijn ogen te dikke stof, waardaar de zaak gaat rimpelen en loslaten. Ik moet eens op zoek naar een nette oplossing hierhoor. Tevens lijken de zonnekleppen meer op theezakjes, maar datis een bekend probleem denk ik.......
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
Mocht iemand een hemel/kleppen over hebben wil ik graag eens kijken of ik ze mooi kan "flocken". Zo heb ik ook mijn voorbak behandeld en dat ziet er schitterend uit.
Ik heb oberigens mijn hemeltje laten bekleden in een zwarte stof voor slechts 50 Euro. Ziet er perfect uit!
benny wrote:We gaan zaterdag naar Carjoy om het lederen interieur te laten plaatsen in de Murena. Het wordt gemaakt in Slovakije of zo, maar wel met echt leder. Op de site van Carjoy staat er een foto van een gerestaureerde zilverkleurige Murena met een lederen interieur.
Het wordt gemaakt in Kroatië, is volgens mij de verdienste van een Nederlands-Kroatische familie die op de Djet na nu alle typen Matra bezit. Wel ironisch dat een zo ontzettend Frans merk als Matra nu support heeft uit voormalige oostbloklanden, want Carjoy wordt tegenwoordig door Hongaren gerund. Uit Frankrijk zelf hoef je niet veel te verwachten, daar bestaat de fabriek niet eens meer, Fransen geven niet zoveel om hun autohistorie, in tegenstelling tot de Britten bijvoorbeeld.
Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
benny wrote:We gaan zaterdag naar Carjoy om het lederen interieur te laten plaatsen in de Murena. Het wordt gemaakt in Slovakije of zo, maar wel met echt leder. Op de site van Carjoy staat er een foto van een gerestaureerde zilverkleurige Murena met een lederen interieur.
Het wordt gemaakt in Kroatië, is volgens mij de verdienste van een Nederlands-Kroatische familie die op de Djet na nu alle typen Matra bezit. Wel ironisch dat een zo ontzettend Frans merk als Matra nu support heeft uit voormalige oostbloklanden, want Carjoy wordt tegenwoordig door Hongaren gerund. Uit Frankrijk zelf hoef je niet veel te verwachten, daar bestaat de fabriek niet eens meer, Fransen geven niet zoveel om hun autohistorie, in tegenstelling tot de Britten bijvoorbeeld.
Over die familie heb ik ook al gelezen, hadden die geen website ?
klinkt goed, had ik een reserve hemel dan stelde ik hem beschikbaar.... al moet je ook wat me de randen bij de deuren omdat deze volgens mij onder de deurrubber moeten vallen
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016