Martijns Murena
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Nee, hifi wordt het niet en dat is ook niet erg. Ik was alleen de lelijke inbouwspeakers zat die ik had.
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Tja, als je eenmaal begint met "slopen"......
Ik ben begonnen met het herstofferen van de motorruimte. De rand waar de dekplaat op hoort te liggen heb ik opgevuld zodat er nu enkel een gat boven de motor overgebleven is. Dit geheel wordt met carfleece bekleed. Erg handig spul want je kunt het snijden zonder af te hoeven werken en met warmte is het blijvend te vervormen.
Het ziet er uit dat ik genoeg van het materiaal heb.....
De rand rondom de motor is nu recht getrokken met de rest. Omdat ik toch geen dekplaat gebruik (koeling) is dit de mooiere oplossing in mijn ogen.
Het is makkelijk te snijden en vormen. De "indeukingen" waar de veerpoten zitten en de bevestiging van de gasveren komen na iets verwarmen al te voorschijn. Je moet echt oppassen met hoe veel warmte je gebruikt en je moet het aan de onderzijde verwarmen anders brand je er zo een gat in of de haren brand je af. Voordeel is dat als je een tijd gereden hebt en het lekker warm wordt het materiaal zich nog meer vormt.
Ik kwam er achter dat de plaat achter de motorruimte al gedeeltelijk vergaan was, dus die moet ik na gaan maken van een plaat triplex oid. Dus wordt vervolgd...
Ik ben begonnen met het herstofferen van de motorruimte. De rand waar de dekplaat op hoort te liggen heb ik opgevuld zodat er nu enkel een gat boven de motor overgebleven is. Dit geheel wordt met carfleece bekleed. Erg handig spul want je kunt het snijden zonder af te hoeven werken en met warmte is het blijvend te vervormen.
Het ziet er uit dat ik genoeg van het materiaal heb.....
De rand rondom de motor is nu recht getrokken met de rest. Omdat ik toch geen dekplaat gebruik (koeling) is dit de mooiere oplossing in mijn ogen.
Het is makkelijk te snijden en vormen. De "indeukingen" waar de veerpoten zitten en de bevestiging van de gasveren komen na iets verwarmen al te voorschijn. Je moet echt oppassen met hoe veel warmte je gebruikt en je moet het aan de onderzijde verwarmen anders brand je er zo een gat in of de haren brand je af. Voordeel is dat als je een tijd gereden hebt en het lekker warm wordt het materiaal zich nog meer vormt.
Ik kwam er achter dat de plaat achter de motorruimte al gedeeltelijk vergaan was, dus die moet ik na gaan maken van een plaat triplex oid. Dus wordt vervolgd...
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- Richard
- Posts: 1840
- Joined: Sat Jan 09, 2010 6:32 pm
- Location: Doetinchem
Re: Martijns Murena
hoi Martijn, reageer je ook nog even op mijn vraag mbt tot de onderdelen die je wilde overnemen ?
bvd
Richard
bvd
Richard
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Martijns Murena
Inde 1.6 heb ik deplaat nagemaakt van watervast triplex. Greetings from Turkey
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Kan iemand mij vertellen waar de kabel aan de onderste handel (warm/koud) naar toe hoort te gaan? Dacht naar het ventiel voorin maar dat blijkt niet zo te zijn..
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Martijns Murena
Die zou naar het ventiel moeten gaan. Als uw ventiel zich in het vooronder bevindt: Er zijn er 2 die naar het ventiel gaan. Een korte die passeert onder de rempomp en een tweede een lange die passeert onder de vacuumpomp. Indien uw ventiel zich naast de interieurradiator bevindt, is het een Belgische versie en dan weet ik niet of het 1 korte is of 2 korte zijn.
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Dank je. Er zitten er dus 2 op de handel van het ventiel als ik het goed begrijp. Ik heb nu 1 korte erop zitten die naar binnen gaat, maar niet naar de bedieningshandels.
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- talbotmatra
- Posts: 334
- Joined: Sun Aug 19, 2012 1:30 pm
Re: Martijns Murena
benny,
Klein extra, een auto met ventiel in het interieur hoeft geen belgische auto te zijn, alle vroege Murena's hadden dit.
Klein extra, een auto met ventiel in het interieur hoeft geen belgische auto te zijn, alle vroege Murena's hadden dit.
Murena 1.4 - 1980
Murena 2.2 JRD - 1982
Murena 2.2 JRD - 1982
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Martijns Murena
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd van Simon Auto. Had ooit zo'n bedieningskabel nodig en hij wist direct dat het een Belgische wagen was. Volgens hem hadden alleen de Belgische wagens dat en was dat ene kabeltje niet meer te krijgen.
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Even voor de zekerheid. Er komen dus 2 kabels aan deze zilveren handel? Een vanaf de bedienimg en een naar het interieur die de klep opent?
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Nog een andere vraag.. de moeren waarmee de bracket van de rembekrachtiger vast zit tegen het schot. Welke maat is dat? M7 en M8 schijnen niet te passen..
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- talbotmatra
- Posts: 334
- Joined: Sun Aug 19, 2012 1:30 pm
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Martijns Murena
Bij mij ook m7.
Wat foto's van mijn kraan.
Die sluiten vaak slecht af.
De kunst is zo af te stellen dat het samenspel van klep en kraan goed op elkaar afgesteld staan.
Ik heb hiervoor het rubber van een kraan uit een golf of andere vw te halen.
Die sluiten beter af.
Als je dit rubber vervangt gaatbde kraan zwaarder dus heb je dikkere kabels nodig.
Die kun je vinden in Lada's
Die zijn dikker.
Hier kun je ook interessante dingen vinden die passend te maken zijn voor Murena en voor weinig centen.
https://www.lada.shop/en/lada-parts/e1- ... page2.html
Wat foto's van mijn kraan.
Die sluiten vaak slecht af.
De kunst is zo af te stellen dat het samenspel van klep en kraan goed op elkaar afgesteld staan.
Ik heb hiervoor het rubber van een kraan uit een golf of andere vw te halen.
Die sluiten beter af.
Als je dit rubber vervangt gaatbde kraan zwaarder dus heb je dikkere kabels nodig.
Die kun je vinden in Lada's
Die zijn dikker.
Hier kun je ook interessante dingen vinden die passend te maken zijn voor Murena en voor weinig centen.
https://www.lada.shop/en/lada-parts/e1- ... page2.html
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Lang geleden, dus even weer een kleine update:
Remmerij werkt weer naar behoren. Ik heb alles gedemonteerd, gestraald en gespoten. Daarna de bussen op de scharnierpunten vervangen voor RVS exemplaren en alles goed ingevet. Werkt weer zoals het hoort!
En omdat vrouwlief tijdens een boswandeling zei "Als je nog wat voor je auto nodig hebt dan moet je het gewoon maar bestellen hoor" stond er opeens dit voor de deur.

Na het uitpakken zag het er zo uit:

Dus dat is weer een aardig projectje. De voorzijde is vervangen van de huidige panelen, maar de achterzijde, dorpels en deuren moeten of over de oude panelen heen gemonteerd worden. Of de oude panelen moeten half weggezaagt om daar de nieuwe aan te monteren. Best wat werk dus..... Eerst maar eens weghalen wat niet meer nodig is.

Daarna gaan monteren. Alleen al het verplaatsen van de achterlichten naar buiten toe heeft me een dag gekost.... Er is geen enkele uitleg/beschrijving bij dus je moet het maar uit zoeken... Maar, uiteindelijk is er toch een beetje resultaat zichtbaar.

Na veel passen en meten en nadenken en proberen ben ik eruit dat het makkelijkste is om van achteren te beginnen en dan naar voren te werken om de panelen netjes passend te krijgen. Dat betekend dus eerst het lastigste en langdurigste werk doen... Veel polyesteren, plamuren en schuren. Daarbij wil ik de F3 kit een beetje naar eigen smaak aanpassen. Dus de deurhandels en sloten gaan naar buiten verplaatst worden in plaats van dat ze verdiept liggen en in de originele deurpanelen kunnen blijven. ook hoop ik achter de deuren genoeg ruimte te gaan hebben om luchtinlaten naar de motorruimte te fabriceren voor hoognodige koele lucht daar.


Nog een lange weg te gaan, maar een erg leuk project... Wel jammer dat de mallen van de kit niet zo erg goed zijn. Er is aan elk paneel erg veel werk om het netjes te krijgen..
Remmerij werkt weer naar behoren. Ik heb alles gedemonteerd, gestraald en gespoten. Daarna de bussen op de scharnierpunten vervangen voor RVS exemplaren en alles goed ingevet. Werkt weer zoals het hoort!

En omdat vrouwlief tijdens een boswandeling zei "Als je nog wat voor je auto nodig hebt dan moet je het gewoon maar bestellen hoor" stond er opeens dit voor de deur.

Na het uitpakken zag het er zo uit:

Dus dat is weer een aardig projectje. De voorzijde is vervangen van de huidige panelen, maar de achterzijde, dorpels en deuren moeten of over de oude panelen heen gemonteerd worden. Of de oude panelen moeten half weggezaagt om daar de nieuwe aan te monteren. Best wat werk dus..... Eerst maar eens weghalen wat niet meer nodig is.

Daarna gaan monteren. Alleen al het verplaatsen van de achterlichten naar buiten toe heeft me een dag gekost.... Er is geen enkele uitleg/beschrijving bij dus je moet het maar uit zoeken... Maar, uiteindelijk is er toch een beetje resultaat zichtbaar.

Na veel passen en meten en nadenken en proberen ben ik eruit dat het makkelijkste is om van achteren te beginnen en dan naar voren te werken om de panelen netjes passend te krijgen. Dat betekend dus eerst het lastigste en langdurigste werk doen... Veel polyesteren, plamuren en schuren. Daarbij wil ik de F3 kit een beetje naar eigen smaak aanpassen. Dus de deurhandels en sloten gaan naar buiten verplaatst worden in plaats van dat ze verdiept liggen en in de originele deurpanelen kunnen blijven. ook hoop ik achter de deuren genoeg ruimte te gaan hebben om luchtinlaten naar de motorruimte te fabriceren voor hoognodige koele lucht daar.


Nog een lange weg te gaan, maar een erg leuk project... Wel jammer dat de mallen van de kit niet zo erg goed zijn. Er is aan elk paneel erg veel werk om het netjes te krijgen..
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Martijns Murena
Dat ziet er al heel mooi uit dat komt goed.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Martijns Murena
Zoiets zou ik niet durven. Dat komt goed.
- matrafan
- Posts: 2238
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Martijns Murena
Dat is inderdaad een serieuze ingreep.
Ziet er wel al goed uit.
Veel succes met de verdere werken.
Ziet er wel al goed uit.
Veel succes met de verdere werken.
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Martijns Murena
Wel mooi hé Jos.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- matrafan
- Posts: 2238
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Martijns Murena
Inderdaad prachtig maar bestaat jammer genoeg niet voor de bagheera.



Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Met wat extra polyestermatten kom je een heel eind hoor.

Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Martijns Murena
Jammer dat het niet voor een Bagheera bestaat hé. Hoe zit het met je zwarte Bagheera Jos?
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- matrafan
- Posts: 2238
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Martijns Murena
De zwarte bagheera is voor het ogenblik weer een beetje naar achter geschoven.
Andere werkzaamheden gaan voor.
Deze zijn wel niet matra relaeted maar een beetje carrosserie werkzaamheden.
Ben momenteel een "model Porche 911" uit polyester aan het restaureren.
En tussen door nog renoveren van een tractor Ferguson FE 35 (Goudbuik voor de kenners) + nog wat carrosserie onderdelen voor een tractor: Guldner 45.
Dus werk genoeg.



Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Martijns Murena
Zo te zien heb je het heel druk hé Jos maar goed dat je op pensioen bent.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Het wordt niet een "standaard" F3 in ieder geval want ik heb besloten de deurgrepen naar buiten te verplaatsen. Hoop polyesteren/plamuren/schuren later begint het er uit te zien zoals ik voor ogen heb.


En omdat ik een uitlaat aan nbeide zijden heb heb ik ook meteen de achterbumper van een uitsparing voor de rechtse pijp voorzien.

Nu zijn er 4 dagen met regen voorspeld, dus voorlopig staat het project weer eventjes stil.


En omdat ik een uitlaat aan nbeide zijden heb heb ik ook meteen de achterbumper van een uitsparing voor de rechtse pijp voorzien.

Nu zijn er 4 dagen met regen voorspeld, dus voorlopig staat het project weer eventjes stil.

Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Tot nog toe valt de ombouw me alles mee.
Hoewel de panelen allemaal niet passen en op vele panelen de oude popnagels meegegoten zijn (ze hebben waarschijnlijk mallen getrokken van een bestaande F3 en niet van de losse panelen) is het aanpassen eerder bewerkelijk dan lastig. Misschien wordt het nog dit jaar rijden??
Om de V6 van wat extra frisse lucht te voorzien heb ik bedacht luchtinlaten te maken. Een Ferrariklep heb ik ooit gehad om de warme lucht kwijt te raken, maar dat is toch niet echt mijn ding. De "Simon" luchthappers voor op de achterraampjes vind ik ook iets too much. Dus uiteindelijk heb ik mijn eigen versie van een beschaafde luchtinlaat gemaakt. Leve de mogelijkheden van polyester!



Om de V6 van wat extra frisse lucht te voorzien heb ik bedacht luchtinlaten te maken. Een Ferrariklep heb ik ooit gehad om de warme lucht kwijt te raken, maar dat is toch niet echt mijn ding. De "Simon" luchthappers voor op de achterraampjes vind ik ook iets too much. Dus uiteindelijk heb ik mijn eigen versie van een beschaafde luchtinlaat gemaakt. Leve de mogelijkheden van polyester!

Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Gaat allemaal langzamer dan gepland. De zomer was te mooi om aan de Murena te sleutelen, gingen liever een stukje varen..
Maar toch wat vorderingen gemaakt. Onder andere heb ik een nieuw uitlaatsysteem gemaakt. Geheel rvs en met een 9" glasspack per cilinderbank.
https://www.youtube.com/watch?v=nXjdYjfVv-4
Maar toch wat vorderingen gemaakt. Onder andere heb ik een nieuw uitlaatsysteem gemaakt. Geheel rvs en met een 9" glasspack per cilinderbank.
https://www.youtube.com/watch?v=nXjdYjfVv-4
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Martijns Murena
Mooi geluid heb je Martijn RVS maakt een mooi geluid hé.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Inderdaad. Is wel aan de (erg) luide kant maar ben blij met het resultaat. Had geen plaats voor langere dempers..

Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
- matramurena
- Posts: 838
- Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
- Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
- Contact:
Re: Martijns Murena
Voorjaar! De sneeuw en kou is weg dus het project gaat verder. Hopelijk deze zomer klaar! Ook de kleur is gekozen: bleu majorelle...
- Attachments
-
- 20220508_211639.jpg (236.47 KiB) Viewed 7297 times
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B