schuifdak(canvas) voor Murena
- Snorkel
schuifdak(canvas) voor Murena
Weet iemand een adres waar ik nog het originele vouwdak kan kopen voor de Murena. Of weet iemand wat voor merk dit vouwdak is.
Volgens het originele instructieboekje van de Murena 2.2 (supplement) kon je dit laten inbouwen als een extra accessoire!
Volgens het originele instructieboekje van de Murena 2.2 (supplement) kon je dit laten inbouwen als een extra accessoire!
-
schuifdak canvas
vraagje , is dit hetzelde dak als dat van een bagheera?
-
erwin een goed gebruikt matra bagheera dak het zal niet makkelijk zijn er steken binnin ijzeren staafjes om oprol en stevigheid er zijn er wel die dit namaken een paar in lier een in kontich ik heb ne keer gehoord tussen de 700? en 1000? in leder naar keuze prima materiaal maar moet niet makkelijk zijn om te maken groeten Ronny
-
-
reply vouwdak
werkelijk zo goedkoop?? echt fantastisch wil er graag eentje hebben dus zeg maar hoe ik er 1 kan kopen van je.
-
nog een vraag dan
hoi alian, bedenk me meteen nog iets waar ik op zoek naar ben , en dat is de groene velours bekleding van een BAGHEERA X bj 79, weet je of deze stof nog ergens te verkrijgen is , heb inmiddels op verschillende plaatsen geinformeerd, en ben ook al bij een paar stoffenhandels geweest, maar het is vaak net niet de juiste kleur of de stof is te dun!! alvast bedankt!!
-
-
reactie
hoi alain,
denk dat het schuifdak een goede reden is om zondag naar de meeting te komen, het is meer als 2 uur rijden voor me , maar dat ga ik er maar voor overhebben! dus als je het dak mee zou willen nemen a.s. zondag .
alvast bedankt
erwin
denk dat het schuifdak een goede reden is om zondag naar de meeting te komen, het is meer als 2 uur rijden voor me , maar dat ga ik er maar voor overhebben! dus als je het dak mee zou willen nemen a.s. zondag .
alvast bedankt
erwin
-
-
amai alain ik ben blij dat ze dan toch noch te krijgen zijn in de club want ik begon al te twijfelelen ik heb nammelijk ook een dak nodig voor mijn bagheera type 2een x van 1980 dus mag jer ook 1 opzij houden ik kom het halen als je wil dan kan ik tegelijkertijd lidgeld betalen en kennis maken ik woon niet ver van jou ik kan op zaterdag en maandag namiddag groeten ronny luxor
-
Momenteel zijn er meer gegadigden dan beschikbare , ik heb er 2 liggen en Benny Raes en Erwin Cornelissen waren eerst (zijn trouwens ook lid) dus zullen zij eerst gediend worden. Geen nood ik zal nog eens dieper graven op de zolder, want als ik het me goed herinner heb ik er destijds 5 gekocht. Even geduld voor de anderen.
-
schuifdak matra bagheera
hoy alain heb je ondertussen al kunnen kijken hoeveel van deze schuifdakjes van bagheera je noch liggen hebt en of ik in aanmerking kom 1 te kopen groeten ronny
-