Oetkers Rat-atouille.
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Bij mij was die in het midden gebroken.
Er zijn kabels van andere Talbots die passen van Moprod.
Is alweer een tijd terug dat ik een nieuwe heb gekocht.
Zal is ff snuffelen.
Er zijn kabels van andere Talbots die passen van Moprod.
Is alweer een tijd terug dat ik een nieuwe heb gekocht.
Zal is ff snuffelen.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10418
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Oetkers Rat-atouille.
Volgens mijn onderhoudsboekje heb ik nooit een nieuwe kabel geplaatst of ik ben het vergeten in te schrijven.
Ik heb wel een nieuwe reserve liggen.
Matra Bagheera S - 1977
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
In 2005 was je er wel mee bezig om het te repareren.
Herinner je deze nog.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Deze auto is te koop.
Gezondheidsredenen en verlies van opslag/sleutelruimte noopt mij hier toe.
Ik probeer altijd een een gemotiveerde liefhebber te vinden voor dit soort dingen en neem de tijd om het onder de aandacht te brengen.
De tijd begint nu echter te dringen.
De vrouw kan nog amper lopen en dat vergt meer van mijn tijd.
Ik had nog veel in de praktijk willen brengen maar het moment is nu daar om woorden in daden om te zetten.
Er is weinig interesse dus is zondag de laatste mogelijkheid om de auto binnen de gelederen te houden en de boel voor een clubprijsje over te nemen.
Ik heb ook nog wel de nodige onderdelen zoal een gereviseerde motor met nieuwe lagers zuigers en veren opgeboord tot 1700 cc en eventueel nog door mij compleet op te bouwen eventueel met gereviseerde bak..
Nog een goed onderblok een aanal gereviseerde carbs, en ontstekingen, 4 goede draagarmen achterlichten en originele spiegels.
Een complete voortrein, een nieuwe voorruit en verder nog teveel om op te noemen.
Als je het Rat topic leest zie je dat er aan de auto sinds 2012 veel is gedaan. zie dit topic vanaf het begin.
viewtopic.php?f=7&t=26
Ik heb de auto in grote lijnen sinds 20212 aangepakt, maar ook sindsdien er dagelijks mee gereden.
Dat betekend dus dat, alhoewel de auto goed rijdend is, dat je achterover kunt blijven leunen.
Een spuitbeurtje is wel nodig en er zijn altijd wel kleinigheden te doen.
De auto rijdt als een speer en doet nog steeds zijn dienst.
Ik verkoop de auto natuurlijk het liefst compleet met alle spullen maar kan over gepraat worden.
Na maandag zal ik bereikbaar zijn op telefoon nummer +31 6 2888 8784 voor evt interesse.
Dan zal de auto op internationele sites te koop worden gezet.
Herman
Gezondheidsredenen en verlies van opslag/sleutelruimte noopt mij hier toe.
Ik probeer altijd een een gemotiveerde liefhebber te vinden voor dit soort dingen en neem de tijd om het onder de aandacht te brengen.
De tijd begint nu echter te dringen.
De vrouw kan nog amper lopen en dat vergt meer van mijn tijd.
Ik had nog veel in de praktijk willen brengen maar het moment is nu daar om woorden in daden om te zetten.
Er is weinig interesse dus is zondag de laatste mogelijkheid om de auto binnen de gelederen te houden en de boel voor een clubprijsje over te nemen.
Ik heb ook nog wel de nodige onderdelen zoal een gereviseerde motor met nieuwe lagers zuigers en veren opgeboord tot 1700 cc en eventueel nog door mij compleet op te bouwen eventueel met gereviseerde bak..
Nog een goed onderblok een aanal gereviseerde carbs, en ontstekingen, 4 goede draagarmen achterlichten en originele spiegels.
Een complete voortrein, een nieuwe voorruit en verder nog teveel om op te noemen.
Als je het Rat topic leest zie je dat er aan de auto sinds 2012 veel is gedaan. zie dit topic vanaf het begin.
viewtopic.php?f=7&t=26
Ik heb de auto in grote lijnen sinds 20212 aangepakt, maar ook sindsdien er dagelijks mee gereden.
Dat betekend dus dat, alhoewel de auto goed rijdend is, dat je achterover kunt blijven leunen.
Een spuitbeurtje is wel nodig en er zijn altijd wel kleinigheden te doen.
De auto rijdt als een speer en doet nog steeds zijn dienst.
Ik verkoop de auto natuurlijk het liefst compleet met alle spullen maar kan over gepraat worden.
Na maandag zal ik bereikbaar zijn op telefoon nummer +31 6 2888 8784 voor evt interesse.
Dan zal de auto op internationele sites te koop worden gezet.
Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
-
Lanthenay
- Posts: 2
- Joined: Sun May 25, 2025 7:50 pm
Re: Oetkers Rat-atouille.
Goeiedag Herman,
heb je een recente foto van je auto? Dat helpt altijd bij het verkopen.
groetjes,
Winny
heb je een recente foto van je auto? Dat helpt altijd bij het verkopen.
groetjes,
Winny
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
morgen benik thuis en kan ik wat plaatsen maar in dit topicstaat ook bezt wel wat
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Wat foto's
- Attachments
-
- WhatsApp Image 2025-05-26 at 21.42.42 (4).jpeg (302.1 KiB) Viewed 37108 times
-
- WhatsApp Image 2025-05-26 at 21.42.42 (3).jpeg (486.49 KiB) Viewed 37109 times
-
- WhatsApp Image 2025-05-26 at 21.42.42 (2).jpeg (390.52 KiB) Viewed 37110 times
-
- WhatsApp Image 2025-05-26 at 21.42.42 (1).jpeg (463.66 KiB) Viewed 37111 times
-
- WhatsApp Image 2025-05-26 at 21.42.41 (1).jpeg (289.76 KiB) Viewed 37111 times
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Het is warm weer, en dan wil ik altijd wel wat aan de rat doen.
De voorkant binnenzijde poly wielbak begint nog al krokant te worden.
De accu lazert er zowat door zijn eigen gewicht doorheen.
Beetje opknappen kan geen kwaad.
Bak wat extra polyester in maken voor de stevigheid.
Metaal behandelen met Fertan en bodemprotectie. Gelijk even wat testen met een lineare motor om de vacuum pot te vervangen.
Even testen met een batterij.
Filmpje werkt niet. zie volgende post
De voorkant binnenzijde poly wielbak begint nog al krokant te worden.
De accu lazert er zowat door zijn eigen gewicht doorheen.
Beetje opknappen kan geen kwaad.
Bak wat extra polyester in maken voor de stevigheid.
Metaal behandelen met Fertan en bodemprotectie. Gelijk even wat testen met een lineare motor om de vacuum pot te vervangen.
Even testen met een batterij.
Filmpje werkt niet. zie volgende post
Last edited by oetker on Sun Jun 22, 2025 7:06 pm, edited 1 time in total.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10418
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Oetkers Rat-atouille.
Je vindt ook voor alles een oplossing. Je gaat die Murena missen. 
Matra Bagheera S - 1977
- matrafan
- Posts: 2291
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Oetkers Rat-atouille.
Dat is een perfecte vervanging van iets dat straks weer zeer moeilijk te vinden is.
Prachtidee Herman, ge moet er maar bij uit komen.

Prachtidee Herman, ge moet er maar bij uit komen.
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj. 2026
Camper Fiat Ducato Challenger bj. 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj. 2026
Camper Fiat Ducato Challenger bj. 2003
-
benny
- Posts: 4116
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Oetkers Rat-atouille.
Hermam kan je de beginslag en eindeslag regelen zodat de beginstand en eindstand van de koplichtbakken automatisch de juiste stand aannemen?
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Jazeker, bij mij is alles daarvan defect en kon laatst niet eens meer de lampen omhoog doen.
3 defecte switches 1al 2x gerepareerde vacuumbol.
De magneten kunnen niet genoeg kracht m opbrengen om de plunjer in te trekken.
Je ziet dat een batterijtje hem kan bedienen en 380 N kan produceren met een motortje 3x2 cm met metalen tandwielkast.
De motortjes schakelen vanzelf af in de uiterste standen.
punt is dat je 7.5 cm moet in en uit duwen en die zijn niet standaard te krijgen.
Ik heb er 1 van 10cm genomen en de contact print ingekort.
Heb een nog iets zwaardere besteld 1000N schuift 6mm per secnde. (er zijn snellere)
Betekend wel dat het 10 sec duurt voor de lampen open staan.
Straks gaan ze als ik contact uitzet automatisch dicht.
@Benny
Je kunt de contact print inkorten (15 minuten werk) waardoor je de lengte vd slag kan instellen.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- hendrik
- Posts: 5150
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Oetkers Rat-atouille.
Ja dat is een fijn systeem Herman.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
motorstop aanpassen, kan zowel aan het begin als op de eind positie.
Daardoor goed instelbaar door trial en error
Daardoor goed instelbaar door trial en error
- Attachments
-
- Printlinmot.jpeg (143.14 KiB) Viewed 36570 times
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10418
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Oetkers Rat-atouille.
Eenvoudig lijkt het me niet, veel zoeken en aanpassen maar als het dan goed werkt, waarschijnlijk de moeite waard.
Ik heb met het openen van mijn lampen weinig problemen.
Ik heb met het openen van mijn lampen weinig problemen.
Matra Bagheera S - 1977
-
benny
- Posts: 4116
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Oetkers Rat-atouille.
Mooi opgelost. Maar ik vraag mij af of het legaal is dat de koplichtunits zo traag naar boven komen.
- matrafan
- Posts: 2291
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Oetkers Rat-atouille.
Hier in België op de keuring doen ze er niet moeilijk over.
Ik stond destijds daar en moest van de keurmeester de motor stilleggen.
Vervolgens wou hij de lichten opzetten maar wist niet hoe en wat.
Na wat uitleg de lampen aangezet en blijkbaar zat er maar weinig vacuüm meer in het systeem waardoor deze zéér langzaam naar boven kwamen.
Nadat ik de motor terug gestart had gingen deze aan normale snelheid.
Geen probleem volgens de man maar ik denk dat hij een beetje beschaamd was dat hij ze zonder hulp niet opgezet kreeg

Ik stond destijds daar en moest van de keurmeester de motor stilleggen.
Vervolgens wou hij de lichten opzetten maar wist niet hoe en wat.
Na wat uitleg de lampen aangezet en blijkbaar zat er maar weinig vacuüm meer in het systeem waardoor deze zéér langzaam naar boven kwamen.
Nadat ik de motor terug gestart had gingen deze aan normale snelheid.
Geen probleem volgens de man maar ik denk dat hij een beetje beschaamd was dat hij ze zonder hulp niet opgezet kreeg
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj. 2026
Camper Fiat Ducato Challenger bj. 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj. 2026
Camper Fiat Ducato Challenger bj. 2003
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Je kunt veel snellere krijgen maat dit kwam zo uit omdat ik moest gokken op kracht en snelheid.
Op de keuring geen probleem.
Er is geen wet dat ze met 100km per uur omhoog moeten komen
Als de lantaarns aangaan moeten de lampen opgezet worden is hier de regel
Er zal niemand vallen over 10 seconden. na zonsondergang.
Ik vindt het wel sjiek dat ze langzaam opkomen.
Er is keuze.
Dit zijn de wat zwaardere die ik nu ook besteld heb
zie
https://nl.aliexpress.com/item/10050050 ... pt=glo2nld
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
De kapot geroeste mistlampen verwijdert (pff uren mee zoet geweest zo vast gerot)
Ik had deDucliers lampen in 2012 vervangen, maar 12 jaar verder zijn deze wederom scroot. Een bedrijfje had nog wat nieuw old stock liggen classic stijl met glas lenzen. Hier te koop, setje met verzend 35 Euri
https://www.high-beam.nl/product/181520 ... eedstraler
bedrading gefatsoeneerd en de boel gemonteerd.
Ziet er weer super uit.
Ik had deDucliers lampen in 2012 vervangen, maar 12 jaar verder zijn deze wederom scroot. Een bedrijfje had nog wat nieuw old stock liggen classic stijl met glas lenzen. Hier te koop, setje met verzend 35 Euri
https://www.high-beam.nl/product/181520 ... eedstraler
bedrading gefatsoeneerd en de boel gemonteerd.
Ziet er weer super uit.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10418
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Oetkers Rat-atouille.
Herman, dat is een mooie prijs voor die lampen.
Je bent wel nog goed bezig aan de Murena en dat voor verkoop!
Je bent wel nog goed bezig aan de Murena en dat voor verkoop!
Matra Bagheera S - 1977
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Ik wil dat de auto fahrbereit. is en de koper hem gewoon naar huis kan rijden ook al is dat naar Tokyo
Onderhoud gaat gewoon door, maar de eerste die 3000 euro biedt heeft m.
Onderhoud gaat gewoon door, maar de eerste die 3000 euro biedt heeft m.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10418
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Oetkers Rat-atouille.
Dat is een goede instelling, niet vlug verkopen omdat er problemen zijn, dat zie je ook veel. 
Dat er problemen zijn is ook niet erg maar zeg dat bij de verkoop.
Dat er problemen zijn is ook niet erg maar zeg dat bij de verkoop.
Matra Bagheera S - 1977
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Rechtse mechanisme ook vervangen.
Moest wat beugels bijmaken.
Had een mooie plaatbeter gemaakt, maar tijd en zin ontbreekt.
Het werkt perfect.
zie
https://youtu.be/CiXAcr8YXt0
Moest wat beugels bijmaken.
Had een mooie plaatbeter gemaakt, maar tijd en zin ontbreekt.
Het werkt perfect.
zie
https://youtu.be/CiXAcr8YXt0
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10418
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Oetkers Rat-atouille.
Wat een snelheid, mooi gedaan.oetker wrote: ↑Fri Aug 29, 2025 12:14 am Rechtse mechanisme ook vervangen.
Moest wat beugels bijmaken.
Had een mooie plaatbeter gemaakt, maar tijd en zin ontbreekt.
Het werkt perfect.
zie
https://youtu.be/CiXAcr8YXt0
Matra Bagheera S - 1977
-
ALAIN VAN AKEN
- Posts: 4296
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
Weer mooi voor mekaar 
-
benny
- Posts: 4116
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Oetkers Rat-atouille.
Mooi gedaan. Heb je veel moeten aanpassen aan de geleidingsrail?
-
Vedrive
- Posts: 393
- Joined: Thu Feb 27, 2020 11:13 am
Re: Oetkers Rat-atouille.
Perfect stukje werk Herman, dat gaat echt heel vlot.
Heb niks tegen een handbediend raam als het wat soepel loopt, maar bij het uitlaten van de Opel GT zat ik weer te wroeten om dat raam omlaag en nog erger omhoog te krijgen. Wonderbaarlijk dat de slinger niet afbreekt.
Moest de laatste 50 meter de auto wel duwen, maar das een ander verhaal
Iets met te lui om te tanken geloof ik.
Heb niks tegen een handbediend raam als het wat soepel loopt, maar bij het uitlaten van de Opel GT zat ik weer te wroeten om dat raam omlaag en nog erger omhoog te krijgen. Wonderbaarlijk dat de slinger niet afbreekt.
Moest de laatste 50 meter de auto wel duwen, maar das een ander verhaal
Iets met te lui om te tanken geloof ik.
- oetker
- Posts: 8268
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Oetkers Rat-atouille.
In principe paar cm er af en de bocht iets verder doorbuigen op de knie.
Onder bevestiging van de oude rail overzetten met een bout/moer, dan is die draaibaar en komt vanzelf in de juiste positie bij montage.
De oude boven bevestiging op de nieuwe lassen.
Buitenkabels van de nieuwe op de uniemotor omzetten op andere in/uigangen en 1 inkorten aan de bovenkant.
Dan monteren en gaten van het raam over tekenen op de plaat in de boven positie of 1 gat onderin eerst boren bevestigen en raam bovenin
in positie zetten zodat je dat recht zet en dan het andere gat op de plaat maken.
Je bent er gewoon een dagje zoet mee, maar het werkt perfect.
De ramen waren al defect toen ik de auto kocht in 2012, en sindsdien heb ik ze vaak uit elkaar moeten halen om te fixen.
Zelf zal ik er niet veel plezier aan beleven, maar de nieuwe eigenaar heeft er voorlopig waarschijnlijk geen omkijken meer.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
Exit 2.2 en exit 1.6 vanwege leeftijd.
Renault Wind 1.2 Dynamic
Renault Twingo Quickshift 2006
-
benny
- Posts: 4116
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Oetkers Rat-atouille.
Net zoals ik het destijds gedaan hebt. Dat systeem is veel beter omdat het altijd een trekkend systeem is.