Niet te vergeten de (originele) remmen.

Blijkt dat het redelijk ging. Het blok stoot nergens tegenaan en alles is heel gebleven.
Motor raakt niet oververhit en de koelvloeistof blijft netjes op niveau.
Ik heb overigens wel gereden zonder motordeksel.
Wel de volgende "verbeterpunten":
Ik mis een slang van de carterontluchting, hier heeft hij in hoge toeren lopen spetteren (knoeien) met olie, gevolg een vette motorruimte aan 1 kant:

Door de hitte van het uitlaatspruitstuk is de tape rond de kabelbundels gesmolten. Hier moet ik dus nog wat aan doen, het ziet er ook niet heel netjes uit:

Verder is het relais voor het starten van de auto niet helemaal lekker, ook als deze warm is kan ik de auto niet starten. Ook dit moet ik dus nog even aanpakken.
Verder wisten de remmen het goed te houden, hoewel de velgen wel looi warm waren naar 15 minuten volop rijden.
De remschijven waren en zijn nog krom. Binnenkort moet ik de achterschijven toch vervangen. Zal meteen alle blokken en voorschijven ook vervangen en de remvloeistoffen vernieuwen nadat ik de klauwen weer even demonteer en schoonmaak van binnen.
Over twee maanden wil ik het nog eens proberen met deze aanpassingen. Als het goed is moet het dan vlekkeloos gaan, en moet ik me vooral richten op het schakelen. Dit is toch anders dan ik gewend was waardoor ik vaak te laat op het gas ging voor een bocht en ik de achterkant van de auto nerveus voelde worden. Redelijk in het begin ben ik hierdoor ook gespind, zie onderstaande video.
http://youtu.be/KnSnTYKjvNg (ik ben hem nog aan het uploaden)