Bagheera Jubilee 1979 deel 2

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Re: Bagheera Jubilee 1979 deel 2

Post by hendrik »

Ja zo te zien komt het goed met de Bagheera.




grt harry de matra.
User avatar
Lotustom
Posts: 25
Joined: Fri Mar 14, 2008 11:36 am
Location: Groesbeek Netherlands

Re: Bagheera Jubilee 1979 deel 2

Post by Lotustom »

Ja wil toch wel beetje de gang er proberen in te houden maar het is nog werk genoeg.
Meestal door drukte en andere bezigheden valt het niet mee.
Jaren geleden toen het nog rendabel was televisies en radio's etc gerepareerd hobbymatig en ook voor mn dagelijks werk dus heb wel een redelijke elektronica achtergrond.
Er waren paar weerstanden verbrand maar door mn andere wel werkende klokje kon ik deze makkelijk achterhalen. Elko's weet ik dat deze meestal uitdrogen en hun capaciteit verliezen. (Was ook meestal een van de oorzaken van kapotte voeding in een tv of iets dergelijks)
Maar voelt toch altijd weer goed als je er 12 volt opzet het display weer oplicht. :D
Matra Bagheera Jubilee 1979
Lotus Esprit S3 1981
Audi TTS roadster 2007
VW Touran 1.4Tfsi 2007
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Re: Bagheera Jubilee 1979 deel 2

Post by hendrik »

Ja als het weer werkt is altijd fijn hé. Ik zit ook in de elektronica dat is ook mijn leven en ik kan er niet zonder ook voor mijn hobby hé. Van waar ben jij eigenlijk als ik vragen mag?





grt harry de matra.
User avatar
Lotustom
Posts: 25
Joined: Fri Mar 14, 2008 11:36 am
Location: Groesbeek Netherlands

Re: Bagheera Jubilee 1979 deel 2

Post by Lotustom »

Hoi Harry
Hier uit het oosten van Nederland. Elektronica is/was altijd leuk om te herstellen. Het is alleen jammer dat het de laatste jaren eigenlijk niet meer de moeite loont om te herstellen. In de tijd van de beeldbuis tv en videorecorder was alles nog goed op componenten basis te repareren. Tegenwoordig zijn het vaak ook software problemen en zit zo service onvriendelijk inelkaar dat het al haast niet los te krijgen is. Meestal is nieuw kopen ook interessanter dan herstellen.
Matra Bagheera Jubilee 1979
Lotus Esprit S3 1981
Audi TTS roadster 2007
VW Touran 1.4Tfsi 2007
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Re: Bagheera Jubilee 1979 deel 2

Post by hendrik »

Ja dat klopt vroegen kon je alles herstellen maar die tijd is voorbij hé. Voor hobby heb ik oude radio's met lampen die kan je altijd herstellen.



grt harry de matra.
Post Reply