Page 1 of 1
opbouw.
Posted: Sun Oct 16, 2005 8:01 pm
by ludo2
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:31 am
by ALAIN VAN AKEN
Ludo,
Deze klinknagels zijn makkelijk terug te vinden in elke autoshop.
Mocht je ze niet vinden graag een bericht dan ga ik voor u een zakje kopen.
Alain
Posted: Tue Oct 18, 2005 3:51 pm
by GODFRIED
Dag Ludo,
In elke goede doe-het-zelfzaak kun je deze klinknagels vinden.Ik heb ze in de Amerikaansestock gehaald.
Groetjes.

Posted: Tue Oct 18, 2005 3:55 pm
by bassboss
Goed nieuws! Ik was mij ook al aan het afvragen waar ik zulke grote klinknagels kon vinden.

Posted: Tue Oct 18, 2005 9:19 pm
by GODFRIED
Nog goed nieuws. De klinknagels roesten niet ze zijn van aluminium. Weer een zorg minder.Misschien alles vervangen door klinknagels?

Posted: Tue Oct 18, 2005 9:30 pm
by ludo2
hartelijk dank iedereen voor de tips,want daar zonder zal het niet gaan.wat dat aluminium betreft, kunnen we ze zo het helemaal maken ,dan hebben we er geen werk meer aan, dan roesten ze zeker niet meer.groetjes ludo.
Posted: Wed Oct 19, 2005 4:24 pm
by benny
Je kan ook alle onderdelen die je zelf maakt om de rotte delen te vervangen, maken in inox. Dat roest ook niet.
Benny.
Posted: Wed Oct 19, 2005 4:39 pm
by bassboss
Das ook waar. Inox is wel duur maar gaat dan ook veeeeeel langer mee.
Ik hoop van binnen een tweetal weken terug verder te kunnen werken aan mijn fran?aise. Vanaf december zal het terug goed opschieten! Ik moet er de voorruit nog uitnemen. Lukt dit over het algemeen zonder schade? Er zijn er die beweren dat het moeilijk is om deze zonder scherven eruit te halen...
Indien ja, kunnen de lijmresten gemakkelijk met thinner verwijderd worden? Naar het schijnt zou er een leverancier zijn die nog Bagheera-voorruiten met een mooie zonneband in voorraad heeft!
p.s.: Hoe was je examen, Benny? Al terug bezig met de Matra?
Bart
Posted: Wed Oct 19, 2005 6:08 pm
by benny
Ik ben geslaagd voor het eerste examen. Nu moet ik studeren voor het tweede deel. Daardoor ligt alle Bagheera-werk stil. Ik moet toegeven dat het op mijn systeem werkt. De laswerken zijn gedaan en nu staat hij daar. Op het moment dat het mooie werk begint, moet ik wachten. Maar dat is het leven. Je kan niet alles hebben.
Een voorruit uitnemen is geen moeilijke zaak. Met een gepaste snaar en een tweede persoon is het zeker te doen. De resten lijn kan je eerst met een stanleymes wegsnijden, en dan met een verfschraper de restjes tot op het metaal weghalen. De eventuele resten kan je dan wegnemen met thinner.
Groeten Benny.