Toch had de Bahgeera indertijd een bijnaam in het jongerenmilieu. Die was namelijk: pijpwagen. Blijkt dat wanneer de dame zich op de rechterzetel bevindt, en zich bevallig naar links laat glijden, dat ze precies met haar hoofd ...........
Het is inderdaad een mooie Bagheera. Aan de deurklinken te zien is het een '80 versie, maar de koplampen zijn duidelijk iets te "diep" afgeregeld, zo te zien. En ja, voor de rest vind ik de foto onduidelijk. Ik kan helemaal niks maken van het label op de fles. Spijtig
Dat van die wijn heb ik nagzocht.
Was Chateau neuf du pijp.
Een bagheera is zeker meer geschikt dan de wagen waar ik het mee moest stellen in mijn jeugd (MGB GT).
Ik herinner me vaag iets met het verrichten van de daad in deze auto op het parkeerterrein van de Floriade bij het Amstelpark.
1 been uit het linkerraam, 1 been uit het rechterraam en dan zat nog het pookje aan me kont te snuffelen.
We hadden net lekker de gang er in toen er een bus Japanse touristen het parkeerterrein op kwam zetten.
Ik voelde de lichten op mijn achterste schijnen waar van schrik het pookje ook een plaats vond.
Daarna herinner ik me alleen nog het geflits van fototoestellen.
Als je in Japan dus een op een fototentoonstelling een stukje kunst tegenkomt van een achterste met een pookje van een MG daarin, dat was dat die van mij.
Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006