I love it! I love it! I love it! Dit forum dan! Vind het super om zo'n duidelijke, werkbare info te krijgen.
MIjn zoon en ik - en vooral hij -

- hebben zitten klungeren, trekken, vitten, peuteren, enz. totdat wij die zuigertjes losgekregen hebben. Linkervoorkant (want die zat vast en is idd van gietijzer, amai!) goed ingevet met cylindervet (25 euro/tube, dus niet écht goedkoop, maar ja, noodzakelijk en idd blauw van kleur en alles in het Duits, meen ik).
Nu bolt de Matra als nooit voorheen (we gaan ook de rechtervoorkant behandelen vooraleer die de geest geeft), maar... autre problème:
mijn (forse, sterke) zoon heeft het ontluchtingsnippeltje eraf getrokken (en neen, er steekt geen ietsiepietsie meer uit... ;-(
Is dit op te lossen, mannen? Want nu remt ie dus helemaal niet meer (als je pompt wél, maar dan vrees ik dat het in het verkeer al te laat zal zijn...).
Mss een dom idee: maar naar ik meen liggen de twee onafhankelijke remleidingen diagonaal, niet? Is het een dom idee om te denken dat ik die lucht in de remleiding van de linkervoorrem ook achteraan a/d rechterachterrem kan aflaten? Of klopt dit voor geen meter?
Zeg nu aub niet dat ik een volledig nieuwe remklauw moet steken, è? (de deze die er nu inzit is volledig origineel op het afgebroken nippeltje na...)
mvg,
theo.
Ps Ga toch zéker eens een Matra meeting meedoen. Zie dat er op zondag 16 september eentje is. Mss, wie weet...